voeding

Mijn dochter is nu 4 maanden en ze drinkt 4 keer per dag 210 cc Nutrilon 1. De laatste 2 weken drinkt ze de fles niet meer leeg (laat ongeveer 30 staan), drinkt onrustig en geeft ook mondje terug. Ik probeer nu al om een pauze tussendoor in te lassen alleen is ze het daar niet meer eens (huilen). Wanneer ze dan boert ga ik verder maar toch laat ze 30 staan en geeft ze mondje terug/spugen. Zou johannesbroodpitmeel een oplossing zijn voor het spugen? Ze is wel heel gevoelig in die zin dat wanneer je babydampoo op haar borst smeert (ze was verkouden) ze huiduitslag krijgt en ook op het cb gaven ze het advies om pas met bijvoeden te beginnen wanneer ze 6 maanden is, helaas!! Oja, dat ze minder drinkt komt volgens mij omdat ze 2 weken terug haar tweede inenting heeft gehad en sindsdien is het mis (fles niet leegdrinken en 's nachts wakker terwijl ze voorheen sliep ze als een roosje de hele nacht door). Dus zou ze over johannesbroodpitmeel kunnen?
 
Laat ze 30 per fles staan of 30 in totaal staan? Want in totaal mag je baby 1 hele fles laten staan op een dag zonder dat dat gevolgen heeft. Ik zou niet meteen johannesbroodpitmeel beginnen, er is een verschil tussen mondje terug en echt veel overgeven. Misschien een idee om de komende week haar gewicht eens in de gaten te houden, als ze echt afvalt moet je zeker aan de bel trekken bij cb of huisarts, maar zolang dat niet het geval is zou ik me even niet al te druk maken. Overleg anders even met het cb, je kunt ze ook bellen met vragen.
 
Daar zou ik me echt geen zorgen over maken hoor. Hier gaat het precies zo, vaak blijft er wat over in de fles en na twee weken gaan ze in een keer allemaal leeg. Spugen is er bij ons ook wel bij. Zolang je kind goed groeit en genoeg plasluiers heeft is alles in orde.
Je moet het maar zo zien, jij hebt ook niet altijd evenveel honger!
Niet gelijk met johannesbroodpitmeel beginnen!
 
Terug
Bovenaan