voeding

hoi floor,

mag ik vragen waarom jij bv en fles wil combineren?

ik denk dat het niet uitmaakt welke voeding jij vervangt voor de fles. misschien eerst de ochtend voeding proberen? ze moet toch eerst aan het flesje wennen of heeft ze al een speentje? in ieder geval succes met het flesje.

groetjes mirjam
 
Ik wil graag combineren ivm met mijn werk straks. Zodat ik thuis wel kan bv en overdag de oppas flesvoeding.
Kolven is op mijn werk niet te doen.
Er zijn al een paar voor mij geweest en is niet te doen.
Volgens de cb, kun je beter eerder beginnen met afbouwen dan heb je minder kans dat ze fles niet willen.
Maar ze heeft ook al een speen ivm grote zuigbehoefte. Ik dacht steeds dat ze zo'n honger had.
 
ik ben ook begonnen met flesvoeding, wil proberen 1x fles voeding, de rest v.d. dag bv. Maar hij wil het niet, andere smaak? hoe wen je ze hieraan?

Hij is nou 8 weken oud. Reden is dat ik op deze manier wat rust voor mezelf heb. Volgens cb doen wel meer vrouwen dit precies om deze reden. Of omdat je weer naar werk moet natuurlijk
 
beste floor,

je kan nu wel beginnen met de fles als je wilt dan weet je zeker voor dat je weer naar het werk gaat dat ze de fles wil.

en Lia heb je wel eens bv in een flesje gegeven? misschien eerst een paar keer bv in een flesje en daarna kv in een flesje? weet niet of het werkt hoor! het is maar een idee.

mijn zoontje drinkt graag uit de fles maar daar zit wel bv in. en mijn zoontje heeft met 4 weken z'n eerste bvflesje gekregen en dat ging goed.

moeders succes ermee
 
Mijn dochter had na de geboorte te weinig zuigkracht om aan de borst te drinken. HIer kwamen we pas na een week achter. We heeben bv afgekolfd en met de fles gegeven. Aangezien ik te weinig bv aanmaakte dit direct aangevuld met flesvoeding. Denk dus persoonlijk dat het weinig uitmaakt hoe je op flesvoeding overgaat, omdat het heel goed te combineren valt. Jammer alleen dat hier heel weinig voorlichtig over wordt gegeven. IK wens je veel succes.
 
Hallo Lia

even een antwoord op jouw vraag, om de kleine aan kv te laten wennen mag je half om half doen bv 60 cc bv en 60 cc kv let er dan wel op dat je het opwarmt in de flessenwarmer omdat je bv natuurlijk niet in de mag kan opwarmen. Bij mijn dochter helpt het zij krijgt voor de nacht zo`n combi flesje zodat ze ook wat voller zit en wat langer doorslaapt..

Succes en jij ook Floor
groetjes Sandra2
 
Terug
Bovenaan