voeding

hoi,
ik heb even een vraagje over de voeding van ons dochtertje, zij is nu 6 maanden en willen gaan beginnen met brood, warm eten enz te geven, nu krijgt wendy vier flessen, drie van 180 cc en 1 van 200 cc, als ze nu gaat eten moet ze dan nog vier flessen met melk krijgen? ik geef haar smorgens pap van een fles melk gemaakt, smiddags een broodje en fles melk erna, om vijf uur dan warm eten, moet zij daarna nog een fles van 180 cc krijgen? en om negen uur de laatste fles van 200 met een beetje pap erbij, mischien heeft iemand een antwoord voor mij? groetjes van danielle.
 
Hoi Danielle,

Een "normaal" schema voor een kindje van 6 mnd dat nu ook vast voedsel krijgt, ziet er ong. zo uit:
ochtendfles (al dan niet met pap), 10.00 fruit, 12.00 broodje met melk, 15.00 sap+tussendoortje, 17.00 groentehap (+evt toetje) fles voor het slapengaan. Sommigen geven nog wel 4 flessen en geven de derde fles dan om ong. 16.00. Op zich is dit echt niet meer nodig en is 600cc melk per dag genoeg. (Dat is dus 3 flessen van 180 water=200 melk per fles). Het pak zegt wel meer, maar dat zouden zij wel prettig vinden voor hun omzet.
Maak je je dochter wakker voor de 21uur fles of gaat ze gewoon om die tijd naar bed? Als je haar wakker maakt zou ik haar als ik jou was gewoon voor het slapen gaan de fles geven, maar goed, dat is iets wat jij zelf het beste weet.
Succes ermee!
Groetjes, Marieke
 
Hoi Marieke,
bedankt voor de informatie, ik ga het proberen, zoals je schreef, voor de fles van 2100 uur is ze wakker want ze gaat meestal rond half acht in badje en dan krijgt ze de fles om ongeveer acht uur, en smorgens na het bordje pap gaat ze naar bedje toe tot een uur en dan krijgt ze weer eten, nu vandaag een broodje gehad en daarna een fles met melk, groetjes van danielle
 
Hier ook met brood begonnen (6,5 maand) op advies van het cb. Verder: pap, melk, fruit, warm eten, melk. Ongeveer volgens hetzelfde schema als Marieke.

Groetjes Patricia
 
Terug
Bovenaan