voeding

Hallo moeders,

Mijn zoon is nu bijna 11 weken.
Hij lijkt bij 180cc voeding niet genoeg te hebben, en meld zich dan ook eerder dan de 4 uur.
Hij krijgt nu nutrilon met nutriton.
Heeft iemand misschien een andere voedings tip?

ik hoop op een antwoord(den)

bedankt en groetjes
 
Hoi Bianca, waarom geef je hem voorlopig niet even om de 3 uur voeding? Als dat niet helpt kan je altijd bij het consultatie-bureau vragen wat ze vinden van voeding voor hongerige baby's. Maar mag ik vragen waarom je nutriton geeft? Spuugt hij? Zo nee dan heeft het volgens mij niet zoveel zin om te geven. In ieder geval succes ermee. Groetjes
 
hoi bianca,
ik weet niet hoeveel je kindje weegt.
en hoeveel voedingen hij krijgt, en welke voeding je geeft.
maar meestal denkt men als je kindje huilt heeft het honger,(dacht ik ook).
maar soms kan het ook zo wezen dat hij te veel krijgt en dat hij daar last van heeft. (dat had tygo ook maar hij had geen darm krampen).
ik zou als ik jou was gewoon even bellen met het cb misschien is het wel de voeding en is voeding voor hongerige baby,s beter. maar dat moet je met hun overleggen. en wat betreft hierboven. tuurlijk nutriton helpt bij spugen maar geeft de kleine ook een voldaan gevoel dus ik zie daar niets op tegen dat te geven.
en misschien is er wel iets anders waardoor je kindje eerder komt.
ik zal als ik jou was gewoon even met het cb bellen daar zijn ze voor.
tenminste voor mij wel ik heb ook lopen klooien met de voeding. en samen met hun zijn we eruit gekomen want het is ook niet goed als je zoveel verschillende dingen gaat geven.
nou succes met het zoeken naar de passende voeding.
groetjes veroeska en tygo.
 
mijn kindje had dat ook rond die periode. hij sliep alleen door 'snachts (zo'n 12 uur) dus hij kon gewoon om de 3 uur eten. maar dat redde hij soms niet eens. iom het CB ben ik in 2 flessen half/half gaan doen (de flessen waarop hij het niet volhield naar de volgende), dus 3 schepjes gewone en 3 schepjes forte. dat werkte uitstekend! nu zijn we 4 weken verder en is zijn behoefte duidelijk aan het afnemen en zijn we er alweer mee gestopt.
 
Terug
Bovenaan