voeding

Ons zoontje van bijna elf weken oud, krijgt 5 voedingen van 180cc, die hij met een makkie leeg drinkt.
hij weegt nu ruim 6 kilo.
Op het cb willen ze er niet aan dat hij naar bv nutrilon forte gaat, dat is voor hongerige baby's.
Heeft iemand een andere tip.
Ik lees het graag.

groetjes en bedankt
 
Mijn dochter is 12 weken en weegt ruim 7 kilo en krijgt ook 18occ de laatste fles heeft ze nu dan niet meer en s'nachts slaapt ze ook door en dat is gewoon genoeg voor een baby van dat gewicht over een hongerige baby spreek je volgens mij pas als ze extreem veel voeding vragen en dit is gewoon normaal naar mijn idee???
Mijn cb vond het iig prima zo en volgens de verpakking van de voeding mogen ze met dat gewicht nog meer hebben!!!
 
Sorry maar waarom zou je een kindje van 11 weken al rijstebloem willen geven? Staat toch niet voor niks op vanaf 4 maanden. Je kan hem misschien 210 + 7 schepjes nutrilon aanbieden? Maar ga in ieder geval nog niet aan de rijstebloem. Succes...
 
heb cb adviseerde mij juist om er met 3 maanden rijstebloem in te doen omdat mijn zoontje veel spuugde dan kan het volgens mij geen kwaad als hij juist heel hongerig is
 
je moet gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is , mijn zoontje heeft ook heel lang voeding voor hongerige baby's gehad en dat kan helemaal geen kwaad en hier op het cb zeggen ze dat het helemaal geen kwaad kan als ze ook meer als 1 liter binnen krijgen, dat was allemaal achterhaald zeiden ze hier!!!! jij bent moeder doe wat je zelf denkt!!!!
 
Terug
Bovenaan