Voeding

Mijn dochter van 10 maanden krijgt van potjes voeding.
Last van uitslag onder haar kin en gaat aan haar hoofd krabbelen net achter haar oor.
Hebben jullie kinderen daar ook last van of herkenen jullie dit.
Op het CB zeiden ze dat het geen allergie is. Ik heb twee weken zelf voeging gemaakt nergens last van in het weeken uit nood twee keer potjes voeding gegeven. De dag er na bingo weer last van uitslag op haar kin.
Herken jullie dit of kunnen jullie mij verder helpen bij voorbaat dank.
Groeten,
Janke en Jasmijn
 
Wat vervelend dat je dochter er uitslag van krijgt. Dat wordt vers koken de komende tijd... het is wel goedkoper, en ik ben (misschien ouderwets) van mening dat het gezonder is.. en ze eten sneller mee wat jullie eten, dus ook pretiger in de toekomst. Als je het druk hebt kun je missschien eens van te voren eten koken en dit in ijsblokjesvormen invriezen. In drukke perioden kun je dan zo een paar blokjes uithalen en opwarmen...
Deed ik ook, bv. met bloemkool, boontjes, worteltjes, dat is heel goed te doen..
Succes,
Anne
 
Ga eens na of het niet kan komen door de conserveringsmiddelen. Het cb is niet zaligmakend. Als moeder weet jij heel goed dat er iets niet klopt. Ga eens naar de huisarts of een homeopaat. In het ergste geval zul je zelf de voeding moeten maken. Dat kun je groot maken en in porties invriezen (voor het gemak). Succes!
 
Terug
Bovenaan