voeding

Vanaf wanneer gingen jullie ontdekken dat je kleintje van 5 naar 4 flessen ging.
mijn dochter is 4 maanden en krijgt nog steeds 5 flessen en daar tussendoor een paar hapjes groente.
Iklees veel dat ouders hun kindje om ongeveer 20.30 al voor de nacht te slapen leggen, maar ik kom nog steeds om 22.00 uit met de laatste fles.
Wie kan mij hierover wat vertellen.
Gr. Sylvia
 
heb je al geprobeerd om de flessen te verhogen dus je laatste fles verdelen onderen de andere vier flessen en je kan je je laatste fles een pap fles maken met nutrix.die is vanaf 4 maanden.dat geef een vol gevoel.mijn dochter krijgt warm eten 18u en om 19u fles pap.
 
mijn zoontje nu 6 maanden krijgt nu pas 4 flessen hij had die laatste fles gewoon nog nodig en die kreeg ie om 11 uur s,avond's als ik hem weg liet dan kwam ie s,nachts en dat was helemaal nie fijn maar nu krijgt ie hem om half 8 en dan gaat ie slapen tot de volgende ochtend maar denk dat elke kindje anders is en dat je zelf ff moet kijken of jou kindje er aan toe is nou hoop dat je er iets aan heb
groetjes
 
HI Sylvia
Onze zoon is nu 5 maanden en krijgt ook nog 5 flessen, de laatste tussen 22.00-23.00. Hij heeft hem nog nodig want overdag verhogen heeft niet veel zin, dat drinkt hij niet altijd op. Ik wacht totdat ik ga bijvoeden met het laten vervallen van de laatste fles en dat is met een maand. Succes
 
Je kunt het natuurlijk gewoon uitproberen de late fles te laten vervallen en door de fles van ±19.00 uur een paar schepjes Nutrix te doen, maar tegen mij zeiden ze op het cb dat je het beste kunt wachten tot ze die late fles niet meer willen drinken.

Succes
 
Ik moest mijn zoon altijd wakker maken voor de laatste fles...Toen ik dat niet meer deed sliep hij gewoon de hele nacht door,dus..had hij de laaste niet meer nodig.Probeer overdag wel wat meer in de flessen te doen.
De fles bij het naar bed gaan deed ik 3 kleine lepels rijstebloem bij door.Succes!
 
Terug
Bovenaan