voeding

Hallo,
Mijn dochter Naomi is nu 12 weken en zit nog steeds op 6 voedingen. Ik probeer elke keer langere tijd tussen de flesjes te krijgen maar dit lukt dus niet. Om de drie uur, drie en half uur wil ze eten. Ze krijgt nu 130 cc.
Bij het CB maken ze zich niet druk, maar het lijkt mij nou erg handig als ik naar de 5 flesjes toekan. Wie kan mij de tip geven hoe ik dit kan oplossen?
Groetjes Jiska
 
Hoi Jiska, Je zou kunnen proberen om Naomi per fles wat meer voeding te geven misschien dat ze dan wel 4 uur kan wachten maar geef het een beetje tijd want sommige kindjes reageren daar pas een paar dagen later op. En mocht dat niet lukken dan moet je nog wat geduld hebben want ze geven het vanzelf aan als ze daar aan toe zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! Groetjes Daantje
 
Hoi Jiska,

mijn zoontje van nu ruim 8 weken heeft ook 6 voedingen per etmaal. Hij krijgt nu 150cc (combinatie van Frisolac Comfort en Frisolac Extra). Overdag krijgt hij meer Comfort en 's avonds laat en 's nachts krijgt hij alleen Extra. Overigens, 's nachts eet hij een stuk minder, meestal tussen de 100 en 120. Ik zou ook graag naar 5 flesjes toe willen (..dat 6e flesje 's nachts mag ie overslaan van me hoor :)) Maar kennelijk heeft hij de behoefte nog. Denk dat we ook wat geduld moeten hebben. Sinds enkele dagen komt hij nu wel eens per 4 uur, dus dat is alweer een stap vooruit.
Jouw dochtertje is wellicht ook toe aan wat meer voeding, je zou het eens kunnen proberen.
Ik had altijd het gevoel dat mijn zoon teveel at, maar hij kan het goed hebben, er zit geen grammetje vet aan z'n lijfje en dat vond het ziekenhuis en het CB ook. Succes !
 
Terug
Bovenaan