HELP!! Mijn dochter van 14 weken wil de fles niet meer. Ik geef borstvoeding maar soms is het wel eens makelijk om de voeding aan iemand anders over te laten. We hebben al alles geprobeerd, uitbesteed aan oma, weet ik niet hoeveel andere speentjes, iets zoets aan de speen, de speen bij me gedragen, Het ergste wat ik gedaan heb is haar bijna een hele dag geen voeding gegeven dit ging wel helemaal tegen mijn moeder gevoelens in!!! Maar niets helpt ze shreeuwt alles bij elkaar maar vertikt het om te zuigen.Ik weet me echt geen raad meer. Ze drinkt overigens ook nog steeds om de twee en een half uur. Ik kan dus echt nergens heen. Iedereen roept wel van "niet bijgeven, blijven proberen voor iedere voeding" Ik heb ook nog een dochtertje van bijna twee, ook die wordt er een beetje een zeur van. Vrij logisch natuurlijk. Heeft iemand dit ook meegemaakt en heb je tips laat het me alsjeblieft weten. Ik raak langzaam op en over twee weken heb ik een vrijgezelle dag en dat wil ik eigenlijk niet missen HELP!!!!!
Alvast bedankt
kim
Alvast bedankt
kim