voeding

Mijn dochter van 13 weken drinkt haar fles zo snel op. Ze krijgt 5 x 180 ml. Ze drinkt die 180 ml vaak in 5-10 min. op. Als je tussendoor wilt stoppen dan begint ze heel hard te huilen. Heeft iemand tips over hoe ik haar langzamer kan laten drinken???
 
Hoi,

Ik heb bij het onderwerp "fruithapje' al wat voor je geschreven over Nutriton. Hierdoor wordt de voeding dikker waardoor je kindje vanzelf langzamer de voeding binnenkrijgt. Je kan 2 tot 4 schepjes gebruiken en hoe meer, hoe langzamer het drinken gaat. Je kan ook een andere fles proberen met een kleinere opening. Ikzelf heb Avent met flesspeen nummer 1. Je zei dat je kindje nog honger had na de fles. Dat kan ook doordat het zo snel gaat en ze niet tevreden is en nog zuigbehoefte heeft. Met Nutriton is de voeding dikker waardoor ze langer zuigt en de voeding blijft langer in de maag zitten.

Groetjes
Dees
 
Hoi,
zoals hierboven al staat kun je inderdaad proberen een andere speen te gebruiken en misschien een andere fles dus ook. Mijn zoontje dronk met de Avent fles ook in 5 minuten de fles leeg terwijl hij met de dodie fles (driehoekig en lang) en de dodie drie-standen-speen hij er ongeveer 10-15 minuten over doet. Met die speen drinkt hij veel rustiger en knoeit hij ook niet.
Is het proberen waard!
Een vriendin is ook de dodie fles met speen gaan gebruiken en bij haar dochtertje werkte het ook perfect.
Gr
Brendebol
 
quote: luitjeaudrey schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2005 11:51:43'));

Mijn dochter van 13 weken drinkt haar fles zo snel op. Ze krijgt 5 x 180 ml. Ze drinkt die 180 ml vaak in 5-10 min. op. Als je tussendoor wilt stoppen dan begint ze heel hard te huilen. Heeft iemand tips over hoe ik haar langzamer kan laten drinken???

Heeft ze er last van? Ik bedoel dus dat ze na de fles overgeeft of krampjes heeft, of huilt?
Als ze gewoon tevreden is dan is het niet erg dat ze zo gulzig drinkt hoor.
Lekker laten gaan dan.

Groeten Titiana

 
Terug
Bovenaan