voeding

Hallo allemaal

Ik wil graag even jullie mening horen over het volgende:

Ik heb een zoontje van bijna 3mnd die moeite heeft om zijn laatste fles leeg te drinken.
Hij krijgt 5 flessen van 180cc.
07.45 (moet ik hem wakker maken)
11.30
15.30
19.00
22.00/22.30

Gisteravond heb ik hem om 22.00 de fles gedaan maar hij wou maar 120cc opdrinken, en sliep vervolgens de hele nacht weer door. ( Moest hem gewoon weer wakker maken om 07.45)
Bij het cb zeggen ze dat het nog te vroeg is om de laatste fles er af te halen   Moest dan de laatste fles maar zo laat mogelijk geven zodat hij wel honger zou  hebben.
Ik heb nu nog verlof maar als ik straks weer ga werken lijkt dat mij juist niet zo prettig. Wie kan mij een goed advies geven?

 
Ik heb niet zoveel ervaring met flesvoeding maar naar mijn mening geven babies toch heel goed zelf aan of ze genoeg te eten krijgen.
Een belangrijke paramater of je zoontje genoeg drinkt is te kijken of hij voldoende groeit en voldoende plasluiers heeft. zolang dat goed is krijgt hij voldoende binnen.
Maar voor de echte flesadviezen moet je even op andere reakties wachten.
groetjes Renée
 
quote: quentin schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2005 09:50:15'));

Hallo allemaal

Ik wil graag even jullie mening horen over het volgende:

Ik heb een zoontje van bijna 3mnd die moeite heeft om zijn laatste fles leeg te drinken.
Hij krijgt 5 flessen van 180cc.
07.45 (moet ik hem wakker maken)
11.30
15.30
19.00
22.00/22.30

Gisteravond heb ik hem om 22.00 de fles gedaan maar hij wou maar 120cc opdrinken, en sliep vervolgens de hele nacht weer door. ( Moest hem gewoon weer wakker maken om 07.45)
Bij het cb zeggen ze dat het nog te vroeg is om de laatste fles er af te halen   Moest dan de laatste fles maar zo laat mogelijk geven zodat hij wel honger zou  hebben.
Ik heb nu nog verlof maar als ik straks weer ga werken lijkt dat mij juist niet zo prettig. Wie kan mij een goed advies geven?





hoi hoi,