voeding

mijn dochtertje is net 4 maanden mijn probleem is dat ze van het begin al moeilijk drinkt de enigste manneer om er wat in te krijgen is de fles in bed te geven wie heeft ook deze probleem en hebben jullie ook tips . ze krijgt 6 flessen van 120 cc ze groeit verder wel goed
 
Hoi Manal, volgens mij kun je zowiezo al naar 5 voedingen als ik me goed herinner, als er meer tijd tussen de voedingen zit drinkt ze dan niet beter? Of heb je dat al geprobeerd? Dan moet je de flessen wel van 200 cc geven misschien dat ze dit dan wel drinkt. En wat voor speen gebruik je? Als een speen een te klein gaatje heeft moeten ze harder zuigen en kan de zuigbehoefte te snel bevredigd zijn, ook als de speen snel vacuum zuigt, ik weet niet wat voor fles je gebruikt maar je kunt de difrax optifles proberen, die is met een ventiel zodat hij niet vacuum zuigt en er geen lucht in de fles komt, ook kun je via dat ventiel de snelheid van het drinken een beetje regelen door vaster/ losser te draaien, en dan met een medium(vanaf 3 maanden) speen. Voor de rest als ze goed groeit en genoeg plasluiers heeft moet je je echt geen zorgen maken al weet ik dat het nog zo moeilijk is! Sommige kindjes doen het gewoon prima op minder voeding en straks eet ze je waarschijnlijk de oren van je hoofd! Succes!
 
bedankt voor je reactie hedy je vroeg welke speen ik haar geef ze krijgt een 3 standen speen ook zo een fles waar geen lucht in komt. mijn andere probleem is ook dat ze gek is op een speen wat niet meer te koop is dus ik hoop dat deze nog lang mee gaat en fles van 200 cc krijgt ze echt niet binnen ik krijg amper tussen de 120 en 150 cc binnen ook al zijn het 5 flessen.
 
Terug
Bovenaan