Voeding

A

Anoniem

Guest
Beste mensen,

Mijn dochter is nu bijna 7 weken oud en sinds een paar dagen gaat het drinken moeizaam.
Ik ben  na ongeveer 5 weken overgestapt van Nutrilon standaard naar nutrilon hypo allergeen omdat er allergie voorkomt bij de vader. Na anderhalve week merkte ik dat zij dit niet lekker vond en ben dus weer overgestapt naar nutrilon standaard. vanaf dat moment drinkt zij haar flesje niet leeg en maakt kreun geluiden tijdens het drinken.
Weet niet of het krampen zijn aangezien ook haar buikje gaat rommelen bij het beginnen met drinken.
Maak me eigenlijk zorgen omdat ik niet weet wat de reden daarvan zou kunnen zijn.

Komt dit jullie bekend voor of hebben jullie tips????

Isha

Hoi Isha,

Als je van standaard naar hypo-allergeen gaat dan heeft de hypo-allergeen zeg maar (bedoel ik niet vervelend hoor) geen nut meer, die moet je dan al vanaf de geboorte gebruiken. Alle verteerde (eiwitten)-voedingen, zoals hypo-allergeen en koemelkvrije voedingen zijn wat bitter, dus waarschijnlijk moet ze er misschien aan wennen.

Ik kan je helaas ook niet écht verder helpen, want het zouden ook krampjes kunnen zijn... sorry aan mij heb je ook niet echt wat, maar haar ontlasting is verder goed?

Terug
Bovenaan