Voeding

Hoihoi,

Ik heb een vraagje ik weet niet of iemand anders er ook last van heeft..

Maar als Lars gegeten heeft en hij is klaar valt ie meteen in slaap en wil dus niet boeren.. Na een half uur leg ik hem maar in bed.. en als ik dan af en toe kijk komt zijn eten zijn neusje uit ook zijn mond maar ook zijn neusje.. Heeft iemand anders hier ook last van ?

Groetjes,

Bianca & Lars

Hoi Bianca,

Ik herken je verhaal gedeeltelijk. Mijn zoontje Marten (bijna 3 weken) valt ook in slaap vlak na de fles. Ik/wij houden hem bewust wakker door zijn sokken uit te trekken, zodat hij koude voetjes krijgt=wakker. Soms kriebelen we hem ook nog onder zijn voetjes....gemeen he? Deze tip kregen we van de kraamhulp van mijn oudste zoontje. Ook bij d ejongste werkt  het. Bij Marten komt ook de voeding wel eens zijn neus uit, letterlijk. Heb je al gekeken of hij niet teveel krijgt? Soms zijn ze zo gulzig dat ze echt veel te veel drinken voor hun maagje. Ook kan het helpen door een schepje Nutrilon Omneo door de voeding te doen. Doen wij nu bij Marten, helpt echt. Marten drinkt 90 cc water = 100 voeding, waarvan 2 schepjes gewone Nutrilon en 1 schepje Nutrilon Omneo(speciaal voor beetje spugen en darmkrampjes) Dit ook weer op advies van het consult.bureau.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Anders zou ik toch het cons.bureau raadplegen.

groetjes, Misja, mama van Thijmen (2.5jr) en Marten (bijna 3 weken)

Hoi Bianca,

Wat bij mijn zoontje goed helpt, is om hem even op zijn buikje te leggen na het drinken. Er komt dan soms ook nog wel wat spuug mee, maar een boertje is dan snel gelaten. Succes ermee!

Wat bij onze dochter goed helpt om te laten boeren is haar rechtop zetten voor je op je benen, dus zittend op je benen en dan rug en buik beetje recht houden met je handen.    En proberen op rugje te kloppen. Vaak is dat bij haar al niet eens meer nodig en komt er al snel een gigantische boer. Meestal doen we dit halverwege het flesje.

patrick valt ook gelijk in slaap. Soms zo diep dat je hem bijna niet wakker krijgt.
Een boer laten zit er echt niet in. Ik leg hem gewoon neer en hij slaapt verder. heeft hij veel op dan leg ik hem op z'n zij met steuntjes in z'n rug en buik.
groetjes sacha

Terug
Bovenaan