voeding

A

Anoniem

Guest
me zoontje is vandaag precies 6 maanden oud moet je nu al overgaan op opvolg melk of wachten tot je naar het cb bur gaan daar moet ik aanstaande maandag heen

gebruik nu nog melk tot 6 maanden

mammamargreet

Ik ben al met 2 begonnen toen ik laatst een nieuw pak moest halen. Loek is morgen pas een half jaar. Er gaat echt geen wekker in die darmpjes als hij precies 6 mnd is. Ik heb zelf de neiging om er de tijd af te halen of bij te doen die ze te laat of te vroeg geboren zijn. Loek is te laat geboren, dus ik ben wat eerder begonnen. Maar of dat nu echt zo is.... ik weet het niet. Hij had nergens last van. In 2 zit volgens mij voornamelijk meer voedingsstoffen.  

haha

daar heb je gelijk in dat er geen klok in zijn darmen zit maar ga dan maar beginnen met nummer 2 .
maar moet je dan nog steeds 4 voedinige per   dag geven

bedankt voor je informatie

Hoi Hoi
Ik ben vandaag naar het cb geweest en mijn Janine is over twee weken 6 mnd. Ik heb nu het laatste pak voeding erin zitten en ik mocht van de arts deze opmaken en dan naar friso2 overgaan. Ik mocht ook nog 1 pak friso 1 blijven geven. Wat ik zelf het prettigst vond. Ze zei zelfs dat er niet zoveel verschil in zit. Ik blijf dus nog 1 pak Friso1 geven en daarna lekker friso 2.  

Succes ermee!! liefs, Nathalie mv Janine 3 3 2007  

bedank voor jullie adviesen ga vanaf vanavond over op nutri 2

als er emsnen die meer adviezen hebben over veoding altijd welkom

Als je nog meer vragen over voeding hebt, dan zou ik die specifiek stellen. Want ik weet niet waar jij nog vragen over kan hebben natuurlijk. En er zijn de laatste tijd best veel topics over voeding en schema's geweest. Misschien heb je er wat aan.

Terug
Bovenaan