Voeding

A

Anoniem

Guest
Hoi,
We hebben een zoontje van ruim 7maanden (april 2007), maar ik weet niet wat voor voeding ik hem moet geven. Hij krijg nu 's morgens pap met opvolgmelk, 'smiddags, als hij het wil een halve boterham, plus 180cc voeding melk, en 's avonds groentepotje. Maar hij eet zo weinig groentepotje, gisteren had hij alles uitgespuugd. Bureau zegt dat hij dit vol moet houden, maar ik weet niet goed wat ik moet doen. Hebben jullie misschien een idee of iets waar ik op moet letten?
Helma 123

Hoi,

Luister ten eerste naar je gevoel. Je kindje is 7 mnd dus is groente en fruit BIJVOEDING dus nog niet noodzakelijk.
Als het echt een drama is zou ik ermee stoppen voor een tijdje.
Geef je potjes of maak je het zelf.
Ons dochtertje vond de eerste potjes (behalve dan bruine bonen met appeltjes) echt niet lekker.
Ik heb altijd de eerste groente hapjes zelf gemaakt gewoon ff apart koken of als je bij bloemkool, wortel sperciboontjes eet wat af scheppen pureren lekker zacht maken met wat melk en een klein klontje boter.
Maar zoals ik al eerder zei als het echt een drama is gewoon stoppen het is nu nog bijzaak maak er geen strijd van je kindje loopt zo een trauma op aan eten.
Geef hem lekker wat fruit als ie dat wel wil en anders een liga en probeer het binnenkort weer een keer.
En ja het CB.....................ene oor in andere uit en volg je gevoel!!
Sucses lees nog wel hoe het gaat.

Groetjes Louise

Terug
Bovenaan