voeding

Ben wel eens benieuwd hoelaat jullie kleintjes de laatste fles of borstvoeding krijgen??
Hier is dat om ongeveer 23.00 uur. Ik vind het op zich niet erg, maar soms ben ik zooo moe dat het me eigenlijk veeel te lang duurd voordat het 23.00 uur is (erg he, voor de zwangerschap was ik   echt een avond/nacht mens!).
Maar goed, ik hou het wel nog even vol zo, want op het cb zeiden ze dat ze nog te licht is om die fles weg te laten (baby's moeten volgens hun 6 of 7 (weet het niet meer zeker..) kilo wegen, want anders word de bloedsuikerspiegel te laag snachts en dat is natuurlijk niet goed).
Moet maandag naar het bureau, ben benieuwd wat ze weegt!! Hahahaa, nou ja, 7 kilo zal het echt niet zijn..

Lonneke is op 30 oktober geboren via een geplande ks. en is nu dus bijna 5 maanden.
Maar ze slaapt sinds 2 weken goed door. Namelijk van 19.00 tot ongeveer 7.00 uur door.
Dit doet ze sinds ze groentehap krijgt rond 17 á 18.00 uur. Dan de fles erin om 19.00 uur en dan slapen en uit zichzelf laten komen. En dat was ineens 7 uur of 6 uur. Gisteren zelfs 8 uur.

De eerste 2 nachten lig je wakker om 3 uur maar nu ook niet meer.

Ze krijgt nu dus 4 flessen en in de ochtend fruit en in de avond groente.

Groetjes

Hetty

Iris is geboren op 25 oktober (te vroeg) en krijgt normaal tussen 22:00 en 23:00 haar laatste BV, ze wordt dan 's morgens om 08:30 wakker of ik maak haar dan wakker.

Cloë krijgt ook nog gewoon om 22.30 de laatste fles en dan nog wordt ze tussen half 4 en half 5 wakker. Ik geef haar pas de fles na 6.00.
Maar dit meisje heeft er nog steeds geen goed nachtritme inzitten.
Misschien dat het idd zal helpen als ze fruit/groente krijgt. Maar vanwege de diarree die ze nog steeds heeft, wil ik even rustig aan doen.
Sil

Hier de laatste fles om 23.00 uur. Deze wordt van helemaal niks tot helemaal leeg (200cc) gedronken. Tegenstrijdig he? Als ze bv eens 100 cc heeft gehad wil het maar zo zijn dat ze er tegen de ochtend (04.000 u) weer is om een flesje. En als ze zo goed als niks drinkt (0-30 cc) meldt ze haar ook wel eens om 7.00 uur!! Tja, volgens cb was het nog te vroeg om de fles weg te laten, we laten deze 5e fles nog wel even op het menu staan.

Hier de laatste om 22.00u. Ik vond 23.00u te laat. Ik zit dan echt mijn ogen tot 23.00u open te houden en steeds op mijn klokkie te kijken of het nog geen tijd is. Een keer om 22.00u geprobeerd en meneer sliep door tot 7.00u. Dus we blijven het zo doen.

Terug
Bovenaan