Voeding

Dag Dames,
Heb eesrt in de mei club gezeten maar onze dochter is 3 weken eerder geboren vandaar ook dat ik een april mama ben geworden, woensdag is ze 3 weekjes oud.
Heb een vraag aan jullie, hoe vaak en hoeveel melk geven jullie s' nachts?
groetjes

Hoi mamaeef.

Ik weet niet of je fles of borstvoeding geeft?
Ik geef flesvoeding (borst niet gelukt) en hij is nu 3 en een halve week oud. Hij krijgt rond 12-1 uur zijn laatste en hij wordt dan meestal na 4 uur(heel soms 5 en soms 3 uur) wakker voor zijn volgende fles.
Misschien dat als je borstvoeding geeft het vaker is omdat dat licht verteerbaar is en ze dus sneller honger heeft..

Liefs myet

(het is hier zo rustig omdat we op hyves zitten, vandaar zo weinig reacties denk ik! )

Hi,

Ik geef borstvoeding en mijn zoontje is op 10 april geboren. De hele avond (van 8 tot 10) heeft hij honger en drinkt heel veel. Dan slaapt hij tot een uur of 2, half 3. En dan is het gokken: soms twee uur, soms 3. En vanochtend was het vier uur later. Geen touw aan vast te knopen. Maar het kan dus 1 keer zijn, maar ook 2 keer voeden per nacht.

groeten en succes met de voedingen.
Xenia

hoi, ik geef flesvoeding, Flore drinkt heel weinig en langzaam. Gelukkig is het al 2 dagen s'nachts met een riteme van fles om 12 uur ( doen we wel ongeveer een uur over) en daarna rond 5 uur half 6 komt ze weer daar doen we iets van een half uur over en dan meldt ze zich pas weer rond half 9.
Overdag is het nu opeens minder duidelijk, de ene keer om de 2 uur dan weer om de 3 uur maar telkens weer beetjes niet echt een fles achter elkaar. Ze komt wel aan want ze krijgt bolle wangetjes alleen wil ze niet echt veel of vlot drinken.
Misschien over een paar weken meer duidelijkheid.

Terug
Bovenaan