voeding

Jullie hebben het over 5 voedingen en dan 1 x in de nacht.. die tellen jullie niet mee....

maar jorn drink dus s'nachts 1 fles van 150 en overdag dan maar 4.
om 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 en dan slaapt ie vaak tot een uur of 02.00 de fles van 23.00 slaat ie dus over.

Moet ik hem daarvoor wakker maken?

Tim deed precies hetzelfde. Hij dronk een fles rond een uurtje of 6-7 's avonds en kwam dan pas in de nacht,ook rond 2 uur. Omdat dit een onmogelijk schema opleverde voor ons, ivm schooltijden van de oudste, zijn we hem toch gaan wekken voor een avondfles (inmiddels een papfles). Die drinkt ie goed (lees: leeg) en slaapt dan lekker verder. Sinds we dit doen is zijn voedingsschema als volgt: 06.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 22.30. Werkt voor ons allemaal.

Gr Ingrid

Wij geven idd ook vijf voedingen! Eerste rond 6.30/7.00 dan 11.00 15.00 19.00 en maken hem om 23.30 wakker voor een fles en zo slaapt hij lekker de nacht door! Wij hebben voor ons zelf ook gewoon gezegd 's ochtend krijgt hij gewoon niet voor half zeven een fles en dat werkt hier echt prima en hij vraagt er ook niet om. Als hij eerder wakker word krijgt hij zijn speentje en dit gaat prima!

Hier ook maar 5 voedingen hoor. Je mag per 24 uur toch niet boven een liter uit komen. Ik geef de laatste fles eigenlijk wanneer het uitkomt. Meestal ga ik tussen 24.00 en 1 uur ergens naar bed en dan neem ik de fles mee. Hoe laat of vroeg hij die krijgt maakt hem zelf niet uit. Hij wordt om 6 uur wakker en met zijn speen gaat hij door tot 7 uur.

Gister heeft ie dus maar 4 flessen gehad.

hij had gisteravond om 19.00 uur de fles gehad en sliep door tot vanochtend 05.00 uur.......

Miss is het idd verstandig dat ik hem wakker maak als ik naar bed ga voor de fles... Hij moet niet te kort komen.

Moet woensdag naar cb. zal het daar ook ff vragen wat ik moet doen.

Liefs....

Tim heeft ook dagen gehad dat ie maar 4 flessen kreeg. Ik merkte toen dat hij niet genoeg had aan die 200 per fles die hij kreeg. Hij wilde dus niet vaker drinken eigenlijk, maar wel meer per fles. Dat leek mij geen goed idee, daarom zijn we hem wel gaan wekken voor een laatste fles en dat werkt goed. Hij is er ook rustiger door.

pascal krijgt normaal om 22:00 een fles en slaapt dan tot ong 3 uur. gisteravond de laatste om half 12 en hij sliep tot half 6!!!
toppie!!!!!!!!!!! vanavond maar weer doen. marc moet er half 5 uit en anders komt pascal net voor de wekker,

Jorn had gister half 5 de fles gehad.. en bleef slapen. ik hem om 23.00 uur wakker maken voor de fles.... hij dronk em half slapend leeg.. is weer verder gaan slapen.......... alleen sliep ie niet door
om 03.00 was ie weer... en toen om half 8...

dat werkt dus ook niet... vanacht nog maar eens proberen......... miss heeft dat tijd nodig..

Terug
Bovenaan