voeding

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje, hoeveel mag een kindje van 3 weken qua voeding per keer hebben? MIlan is vandaag precies 3 weken en ik was van plan om vanavond een paar uurtjes weg te gaan, en nu wilden we proberen om hem wat te geven via de fles.(ik ben wel in de buurt haha) maar nu heb ik net afgekolfd en er kwam niet meer als 90 cc uit mijn ene borst. Ik geef hem namelijk 1 borst per voeding. Is dat genoeg voor hem?
Milan krijgt 6 a 7 voedingen per dag en hij was afgelopen maandag 4250 gr.

Liefs Karolien

Ook wordt vaak gezegd dat ze zelf meer uit de borst halen dan je met kolven kan. Ik weet het zelf niet gezien ik sinds het begin al aan het kolven ben en de aantal keren dat we het aanleggen hebben geprobeert niet echt een succes waren ;-)
Mijn kleine is inmiddels 8 weken (en ongeveer zo zwaar als jouw kleine) en ik kolf per kolfbeurt (beide borsten dus) 100-150 cc. Hij krijgt ongeveer 6x 125 per dag (ik voed op verzoek dus soms meer dan 6 keer en soms meer of minder dan 125 per keer :)).

Liefs,
Marieke (november mama)

Hoi Karolien.

Finn is bijna 6 weken. Hij krijgt 1x per dag een flesje bv om vast te wennen aan de fles. Hij krijgt dan 150 cc wat hij ook opdrinkt. De ene keer kolf ik meer dan de andere keer. Ik weet niet wat ze precies moeten drinken. Misschien kan je je vraag ook stellen op er bv forum?

Veel plezier vanavond!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan