voeding

Ik heb een dochtertje van 7 weken oud en het drinken verloopt niet soepel, eigenlijk vanaf het ziekenhuis al niet na een spoedkeizersnede.
Ze zit nog steeds op 7 voedingen van 110 laatste voeding 120. Verschillende flessen en spenen gebruik maar blijft rommelen. Ook de krampjes zijn een drama op dit moment. Iedereen zegt maar komt goed maar vind het moeilijk te geloven in deze situatie....
 
Hoi ik heb zelf 5kids en daar wat jouw probleem betreft geen ervaring mee,maar ik zou niet tevaak wisselen van fles en of speen,geef je kindje de rust en gelegenheid om eraan te wennen,en wat de krampjes betreft daar heb je wel druppeltjes voor bv cinababy,dat gebruikte ik altijd.wel natuurlijk qua voeding het in de gaten blijven houden,je kindje moet wel gaan groeien natuurlijk en bij twijfel gewoon naar cb of huisarts gaan,wens je veel succes en hopelijk gaat het snel wat beter en makkelijker
 
Onze dochter is bijna 5 weken en wij geven voor elke voeding Infacol (o.a. tegen krampjes). Wij hebben drie flessen geprobeerd voordat ze goed dronk, uiteindelijk die van difrax was het beste.

Wij zitten ook nog op 7 voedingen per dag, kennelijk heeft jouw kind die voedingen nog nodig!
 
Hoi,
De beste flessen zijn de dr. brown flessen betreft de lucht inname tijdens het drinken.
Verder heb ik wat vragen voor je. Heeft je baby uitslag? Spuugt het veel of komt er vaak wat omhoog? Hoe is de ontlasting van je baby?
Tegen mij werd er ook steeds gezegd, het hoort erbij. Van alles geprobeerd en niets hielp. Wat bleek... Koemelkallergie... Nu krijgt mijn zoontje Nutrilon pepti en nooit geen problemen meer gehad. De gewone voeding wilde hij ook steeds niet en dit vind hij heerlijk. Op de een of andere manier heeft hij gevoeld dat die andere voeding helemaal niet goed voor hem was.
Als je het echt niet meer weet zou ik naar de kinderarts gaan of het zelf eens uitproberen. Met 1 bus voeding weet je vaak al genoeg, want als alles minder erg word en je baby drinkt opeens super... Je hebt m ook van Friso en dat is dan Friso pep.
Heel veel succes.
 
Terug
Bovenaan