voedingen baby 3 maand

<p style="text-align: left;">hoooihooiii</p><p>ik heb een meisje van 3 maandjes.</p><p>ik geef borstvoeding... niet life.. ik kolf</p><p>normaal krijgt ze flessen van 120 cc</p><p>maar sinds een paar dagen drinkt ze die niet meer... misschien 2 van de voedingen drinkt ze 120... maar de rest van de voedingen drinkt ze of 90 of 100  is dat niet een beetje weinig?</p><p> </p><p style="text-align: right;"> </p>

90-100 is nog genoeg hoor. Als je live zou voeden weet je ook niet hoeveel ze binnen zou krijgen. En soms hebben ze periodes waarin ze minder gaan drinken. Zolang ze goed blijft groeien hoef je je nog geen zorgen te maken hoor. Gewoon keertje extra naar het weeguurtje op het CB gaan. 
Ik heb m'n dochtertje wel aan de borst gevoed, maar als iemand anders een flesje gaf was het op die leeftijd ook niet meer dan 100 ml wat ze dronk. Uiteindelijk heeft ze nooit meer dan 125-150 ml per flesje gedronken. Verschilt dus ook echt per baby hoeveel ze drinken per keer. 

Ik geef flesvoeding. Mijn zoontje dronk erg veel tot 3 maandjes en toen opeens ook stuk minder. Dat was ook rond die 12 weken. Ik denk ook door het sprongetje. Ik ben een keer extra gaan wegen. Hij groeide wat minder hard dan voorheen maar groeide voldoende. Dus dan is het goed. Als hij voldoende plasluiers heeft, levendig is en hij groeit voldoende is het geen probleem. 

Terug
Bovenaan