Voedingen voor kindje van 10 weken

Hallo allemaal
Mijn vraag is de volgende:
Mijn zoontje is 10 weken en drinkt zijn flessen vrij onregelmatig. De ene keer 5, de andere keer 6 flessen. Nu ga ik over 3 weken weer werken. Dan moet Rik er 's ochtends ook uit. Is het verstandig om nu al te oefenen met om hafl 7 's morgens de eerste fles?? En moet ik dan daarna aankijken wanneer hij weer een volgende fles krijgt??
Hoe doen jullie dit?? Iedere dag op vaste tijden een fles, op vaste tijden een slaapje??
Kortom hoe ziet jullie dag er uit met een kindje van 10 weken?
Ik denk zelf namelijk dat iedere dag rond 6.30 uur de eerste fles ook wat beter werkt voor rust en regelmaat.
Graag jullie tips!!
 
hoi Sandra,
Mijn dochtertje is nu 5 weken en ik ben nu bezig om een beetje regelmaat in de dagen te krijgen.Ik geef 's morgens om ongeveer half 8 de eerste fles,dan om half 12,half 4, half 8 en half 12.Dit zijn 5 flessen,en de fles voor 's nachts ligt eraan hoe laat ze wakker wordt (meestal rond half 6),ik kijk dan hoeveel uren ze nog moet tot half 8 en als dat nog maar 2 uurtjes ofzo is dan doe ik een halve fles, bij 3 uur nog driekwart (moet je een beetje inschatten)zodat ze het kan 'uitzingen' tot half 8.Op deze manier kun je elke dag rond de zelfde tyd voeden,wat wel prettig is,je moet dit gewoon even uitproberen wat voor jou het makkelijkst is,succes
 
hoi
mijn kids zijn iets ouder ik heb er twee.maar allebei hadden ze hun eigen tijd en deden niet mee aan die tijdschemas.ik weet dat het lastig is maar mijn kinderen gaven het zelf aan wanneer het tijd was voor een fles en wanneer ze er een van af wouden hebben.ik vond het ook lastig dan wou ik weg en dan moet je tussen door weer een fles geven je weet nooit waneer ze dan weer voor de volgende komt.je kon dus de hele blik voeding meenemen.ik wens je succes.
gr
 
Terug
Bovenaan