<p>Ik heb een vraagje betreft de flesvoeding, hopelijk kunnen jullie me helpen.</p><p>mijn dochter is nu 9 weken oud en heeft 6 flessen per dag (3x 120 + 4 schepjes en 3x 150 + 5 schepjes) Ze komt ongeveer om de 4 uur. Snachts slaapt ze echter de ene keer 5 uur en de andere keer 6,5.</p><p>we proberen de laatste fles tussen 11/12 te geven. Echter kom ik door het wisselende nacht ritme sochtends soms rond 5 uur uit waardoor de volgende fles pas om 9 uur is. Soms komt ze om half 6 en is de volgende pas om half 10. Maar soms ook al om 4 uur en dan weer om 8. Zo komt ze iedere dag in een ander ritme uit. <br /><br />hoe doen jullie dit? Ik zou het voor haarzelf fijn vinden als ze tussen 7/8 komt zodat ze daarna kan slapen tot 12/1 en dan weer kan slapen. Haar ritme is nu zo half half.</p><p>Mij maakt het niet uit wanneer ze komt maar ik weet niet zo goed waar ik goed aan doe voor haar. Ook omdat ik graag wil beginnen met het aanleren van in haar eigen wiegje slapen overdag. Ze wil nu alleen maar in de draagdoek of op de arm slapen (of in de auto als we rijden).</p><p> </p><p>Groetjes</p>