(Voedings)bh voor de nacht tegen lekken

Hoi dames!

Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben inmiddels 21+6 weken onderweg. Nu merk ik de afgelopen dagen dat ik melk lek ‘s nachts. Niet ideaal, maar ik gok dat er weinig tegen te doen is ?.

Nu las ik als tip dat het handig is om dan een (Voedings)bh te dragen met zoogcompressen erin. Ik ben alleen totaal niet gewend om met iets aan te slapen in de nacht!

Wie heeft de ultieme tip voor een comfortabele bh in de nacht?
 
Ik droeg stoffen sport bh’s van de h&m zonder beugel en dan met zoogcompressen erin! Is eventjes wennen maar zolang je zonder beugel en van stof koopt valt het mee!
 
Ik droeg de medela nacht bh (die zit als een tweede huid, echt heerlijk!). En dan de wasbare zoogcompressen van LittleLamb. Die zijn van bamboe en daardoor prettig op je huid.
 
Ik draag de stoffen voedingsbeha's van de C&A samen met zoogkompressen (van de Albert Heijn). Soms ook zonder, want ik vind die zoogkompressen zo kriebelen :) qua natheid valt het mee, maar ik heb ook een baby van 5 weken die ik voed in de nacht.
 
[quote quote=10482888]Ik slaap in een voedingshemd met zoogcompressen er in! Werkt ook goed[/quote]Dit.
Ik draag dit nog steeds. Erg comfortabel, vooral als je geen bh in de nacht aan wilt.

Heb ook een bralette, ook comfortabel om in de nacht te dragen.
Meeste voedingsbh's zitten naar mijn idee sowieso comfortabeler dan een normale bh. Heb er dus zelf niet veel problemen mee gehad, maar moet toegeven, ik geef de voorkeur aan een voedingstop. Lidl had/heeft een paar voor goeie prijs, zitten ook prima!
 
Na de bevalling sliep ik altijd met een voedingstop of een voedingsbh, van hm vond ik ze heel fijn. Met maat s/m/l, niet met echte bh maat, die zijn heel strechy en zitten lekker. Tip is idd wasbare zoogcompressen, die wegwerp zitten niet fijn en kunnen vaak minder absorberen.
 
Terug
Bovenaan