voedings BH

A

Anoniem

Guest
hebben jullie al voedings bh's gekocht? volgens mij kan het toch rond deze tijd, weet wel dat ik de vorige keer ze al in huis had na de bevalling, dus heb ze toen ook ruim op tijd gekocht.

nog maar 2 dagen werken, kan niet wachten. ben het echt zat aan het worden. goed ik ga maar vast douchen, kon niet slapen vannacht, maar het word nu toch tijd om aan te kleden enzo.

groetjes
lia

Hoi

Ik heb al wel 2 voedings bh's die ik nu ook al draag.
De ene is aan de grote kant.Maar de borsten zullen misschien nog wel meer gaan groeien, als ik borstvoedig ga geven.
Ik heb ook wel een meegroei bh,maar de voedingsbh's waren bij de hema nog goedkoper als de meegroei bh.
Maakt mij niet uit dat ik een borstvoedingsbh draag hoor.

Wie weet moet ik straks nog wel een grotere maat bh kopen maar dat zie ik dan wel.
Ik hoop eerst deze 2 nog even aan te kunnen.

Groetjes plodder.

Ik heb 1 hele dure voedings b.h.Zal binnen kort nog een   paar bijhalen. Toch  houd iets me tegen ben bang dat de voeding niet wil en ik met al die bh's blijf zitten.  Vergeten jullie niet om naar de kwaliteit en ondersteuning te kijken i.p.v. naar de prijs?

Hoi hoi,

mij lijkt het ook heel belangrijk dat je naar de kwaliteit kijkt van de BH...
Ik heb één meegroeiBH gekocht in de lingeriewinkel waar ik altijd ga, deze koste mij €38 wat ik persoonlijk helemaal niet veel vond. Een andere BH betaal je al makkelijk €60 en meer...
Nu, ik heb er ook al aan gedacht om mij nu al een voedingsBH aan te schaffen.
Als ik merk dat het goed gaat, kan ik mijn man altijd terug sturen om nog een tweede en mss derde te halen.  Mijn maat staat daar toch genoteerd, dus... dat is altijd handig...

Liefs,
van ons...

Heb er nog geen... alleen meegroeibeha. Die was al aan de prijs omdat ik cup G heb.
Schijnt dat je borsten ook nog eens een tot 2 cupmaten kunnen groeien als je eenmaal gaat voeden, dus ik weet niet of het verstandig is voor mij om er nu al een te halen.

Vind het zonde van t geld als ik ze straks toch niet meer pas, omdat ik ineens in cup H of I zit, ofzo.

Is het niet beter om dat tot na de bevalling te bewaren?

Ik heb mijn dochter 16 maanden bv kunnen geven en daarna heb ik nog maanden lang bv behas gedragen van de Hema.   Een aanrader, en helemaal niet duur vergeleken met een aantal prijzen hierboven genoemd!

Ik heb gauw last van jeuk van de elastiek in veel bhs. Bij de Hema niet, misschien een tip voor anderen.

Jo (30 wkn 4 dgn)

Hoi hoi,

wat betreft hema of lingeriewinkel zijn de meningen een beetje verdeeld en denk dat dit een beetje persoonlijk is...

Maar, zo'n borstvoedingsbh's zijn dat ook nie een soort meegroeibh's, aja is dat niet van dezelfde kwaliteit als een meegroeibh? Of heb ik het mis?

Liefs,
van ons...

Hi

had de vorige keer ook voedingsbeha's van de hema, waren prima, die ga ik weer kopen. En ja ze groeien ook mee, ik dacht er zelf aan om 1 te kopen die een maat groter is dan wat ik nu heb. En 1 maat wat ik nu heb? of misschien maar 2 in een maat groter. Ik wil ze namelijk in huis hebben voor de bevalling had ik de vorige keer ook en je hebt ze namelijk meteen nodig, en aangezien ik de vorige keer een week in het ziekenhuis lag, was het wel erg fijn dat ik ze al had.

groejtes,
lia

Terug
Bovenaan