Voedings BH

Hoi dames,

Even een vraag. Wanneer kun je het beste een voedings BH kopen? Ik ben nu 31+3 dgn. Het lijkt me dat er nu nog erg veel kan veranderen en dat de kans groot is dat het straks niet meer fijn zit als ik het nu aanschaf maar wanneer is dan wel de beste tijd?

Gr Debs
 
Ik zou er zo lang mogelijk mee wachten, iig tot 36 weken. De voedingsbh's met veel stretch (eigenlijk de meest simpele van Kruidvat en Hema) kan ik nu al aan, maar de meeste (de wat leukere met wat kant van Hunkemoller en Prenatal) nog niet. Zowel de omtrek als de cupmaat nemen vaak nog toe op het laatst.
 
Zijn er ook dames met een grote cupmaat die al voedingsbeha's hebben gekocht? Die dingen zijn echt ontzettend duur en zo lang gebruik je ze niet... Was benieuwd of iemand een adresje weet...?
 
Vanmiddag hadden we de intake van de kraamzorg en die vrouw gaf een goede tip vond ik over de voedingsbh. Ze zei dat het ontzettend moeilijk was om te peilen wat je maat wordt: haar tip na twee dagen even meten en je moeder of vriend erop af sturen. Ze zei dat prenatal voor 18 euro goede kwaliteit had, niet snijden en ook voor vrouwen die van de voorkant rijkelijk bedeeld waren. Je kunt dan ook zo een stuk of drie meenemen en dan thuis passen wat het beste is, zijn ze, blijkbaar heel gemakkelijk in.
 
Met een grote cupmaat bedoel ik dan ook echt grote cupmaat.
Ben er (tot onze grote hilariteit) in het begin van de zwangerschap achtergekomen dat ik al jaren de verkeerde beha-maat aan heb. Ik bleek een goedgevulde F-cup te hebben. Als je me ziet, zou je het echt niet zeggen, maar t zit als gegoten.
Blijkt trouwens dat zo'n 80% van de vrouwen de verkeerde maat draagt. Dus al je het nog nooit hebt laten opmeten, ik raad het echt aan! Je zult verbaasd staan haha.
Maar goed.. in die maat zijn dus bijzonder weinig goedkope beha's te vinden. Aangezien we nu zo'n 6 maanden verder zijn, weet ik ook niet wat voor maat ik nu heb. Gegroeid zijn ze in ieder geval ;) Zal dus maar weer naar de lingerie speciaalzaak voor de juiste maat. Ik wacht mijn salaris nog ff af ;)
 
Ik herken dit wel.
Ik had al een volle D-cup maar ben aardig gegroeid.
Ik zal me ook maar even laten opmeten ben bang dat ik ga schrikken voel me nu al een beetje een melkkoe probeer ook maar niet naar mijn borsten te kijken wordt er niet vrolijk van.
 
Terug
Bovenaan