voedings kleren

Hallo allemaal,

Ik ben nu inmiddels 36,5 wk zwanger..en ben van plan strax borstvoeding te gaan geven
maar nou zoek ik nog een voedings hempje..en eventueel wat leuke bh's!
Tot nu toe heb ik het hempje nog niet gevonden,nou ja bij h&m hebben ze maar is pas eind maart leverbaar en das dus te laat! Iemand tips?!
De bh's die ik tot nu toe heb gezien/gekocht zijn erg saai, en ben die zwangerschapsbh's al zo zat,ook al zo lelijk!

Groetjes Jurah

Bij prenatal hebben ze soms wel BH's in een leuke kleur, anders kom je in de standaard dingen van Hema (wit of zwart)
Kijk eens op internet anders, misschiem kun je iets vinden bij een online shop.

ik had verder altijd een flexibel hemd aan (hema) die erg stretch was, met van die spaghettibandjes,  dan trok ik hem gewoon onder mijn borst. Verder een blouse of overslagtruitjes. En de eerste dagen een pyamajasje met knopen (goed zoeken, meeste damespyama's hebben geen knopen,  ik had er een van Livera)
En in de zomer stretch jurkjes/T-shirts die al laag uitgesneden waren, die kan je dan ook wel gewoon onder je borst trekken.

groetjes
Klarie

Hoi Jurah,

net als klarie heb ik ook die stretch hempjes van de hema aan gehad en ook elke keer onder mijn  borst getrokken. Nadeel is wel dat die op een gegeven moment dus niet meer mooi zitten.
Ik heb wat op internet rond zitten neuzen en kwam toen terecht bij pretty mum. Sommige dingen zijn daar best prijzig, maar niet alles. En er zijn echt nog wel meer van die internetshops te vinden.
Een mooie voedingsbh+slip heb ik bij een lingerie/babywinkel in den bosch gekocht, weet niet of dat te doen is voor jou. Het is een hele mooie met fijne bloemetjes erop.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs,

voedingsshirts van boob (verkrijgbaar oa bij prettymum, maar ook in de betere kinderzaken), ideaal! ik heb er 3 gekocht en maak er al weer bijna 5 maanden dankbaar gebruik van. Ze blijven mooi ondanks veel wassen. Het is even een investering, maar heb vervolgens nauwelijks andere kleding gekocht omdat dit zo ideaal werkt, ook bij voeden buitenshuis.
Je kunt natuurlijk met 1 beginnen en als de bv goed gaat er nog een aanschaffen.
Succes!

Wat betreft bh's: Marlies Dekkers heeft ook een voedingsbh ontworpen, erg duur maar erg mooi. Ik vond het eerst teveel geld voor relatief korte periode, maar heb um toch gekocht en geen spijt van! Ik draag die vaak overdag en dan de simpele prénatalbh's 's nachts.
En qua shirts/ hemdjes: 's nachts een nachthemd met knoopjes (hunkemöller) en overdag als ik geen plannen heb een wijder shirt, gewoon goedkoop. Voor als we bezoek heb of als ik er leuk uit wil zien, heb ik 1 voedingsshirt van Boob, niet goedkoop (40-50euro) wel goed en prettig in gebruik (een onder en bovenpand wat over elkaar heen sluit) en 2 van de hema. Veel goedkoper (18-20 euro), maar veel minder handig en van mindere kwaliteit. Wel handig: die van Hema kun je online bestellen en de bestelling thuis laten afleveren, betaal je meer òf bij de dichstbijzijnde Hema.
Voorspoedige zwangerschap gewenst en succes met voeden straks!
Groetjes mira

ps ik zou nu nog niet alles kopen. Je weet niet hoe het allemaal loopt en of voeding wel op gang komt. Mocht je door wat voor reden ook toch op flesvoeding overgaan zit je met alles...

Ik heb bij de H&M in de koopgoot in Rotterdam die voedingshemdjes gezien hoor (duo pak: een zwarte en een witte). Ook voedingsbeha's, grijze met een kantrandje, wel leuk. Er zijn ook voedingsbeha's van het merk Anita in het roze. Even kijken bij de betere lingeriezaken. Ze kosten wel rond de 50 euro.

Ook ik ben erg enthousiast over de voedingsshirts van Boob! Kun je overigens ook online bestellen bij verschillende webwinkels (even googlen). Daarnaast hebben ze bij de Prenatal (witte en zwarte) voedingshemdjes - ook heel handig!

Groetjes, Patricia

op het moment hebben ze ook leuke bij de hema!
Is niet overal in even ruime hoeveelheden te verkrijgen, maar naast de standaard zwarte en witte hebben ze daar nu ook 'gezellige' met bloemetjes en andere met kant ed.

Terug
Bovenaan