voedings schema 5 weken en misschien andere voeding

Mijn oudste is bijna 5 jaar oud(in mei)

en ik ben ook even uit met het voeden.
Mijn dochtertje is aan komende zaterdag 5 weken oud.

Ze krijgt nu hypoallergeen met nutriton,waardoor ze langer verzadigbaarder blijft,maar wel moeilijk haar ontlasting kwijt kan.(ze krijgt hypoallergeen bijna 4 weken en vanaf het begin problemen met de ontlasting)

Nu was mijn vraag om de hoeveel uur mag je een 5 weken oude baby geven?????

Ik ga jullie nu zo veel mogelijk informatie geven.

Mijn dochter weegt nu net 3.5 kilo(kan ietsjes meer zijn)
krijgt 7 flessen van 120 water + 3 scheppen plus 0.5 schepje nutriton om de 3 uur is 130 cc,die ze keurig weg drinkt.

Maar ik vind dit wel erg veel,omdat de oudste op die leeftijd net 90 water met 3 schepjes normale friso drinkt.

 
hallo stan,
mijn dochter is 8 weken oud en krijgt 5 flessen, 2 keer 150 water met 5 schepjes voeding en 3 keer 120 water met 4 schepjes voeding. ze slaapt al door daaron nog maar 5 flessen. ze mogen max. 180 water met 6 schepjes en dat 5 keer per dag. dus wat je geeft lijkt me erg veel maar je kan toch altijd aan het consultatie buro vragen? mischien heeft jou kind het wel nodig. mijn vriendin de zoon heeft ook harde ontlasting en zij moest 5 cc extra water toevoegen en dat werkte. succes groetjes susanne
 
hallo

wij hadden hetzelfde met onze dochter en zijn na 5 weken overgestapt op omneo voeding, de harde ontlasting en veel lucht is nu verdwenen, ze heeft een meer verzadigt gevoel en zit nu op 5 voedingen. ze slaapt veel rustiger, wardoor de darmen ook meer rust krijgen. ik zou de gok wagen, en buro ston der ook wel achter.

gr luchella
 
mijn zoontje dronk met 5 weeken 6 flesjes van 120 cc met 4 schepjes en een half schepje nutriton.
nu drinkt hij 5 x 150 met 5 schepjes en 1 nutritonschepje erbij. hij is nu 8 weken en slaapt door, vandaar 5 flessen om de 4 uur.

hij woog met 5 weken 4400 gram.
 
wat is nutriton?

mijn dochtertje is 3,5 wk oud en heeft 7 x 100 voeding per dag, om de 2 uur dus.
Maar laaste paar dagen lijkt ze daar niet genoeg aan te hebben.na 2 uur dan heeft ze weer honger.
Ik ga pas volgende week na de cb.

wat raden jullie mij aan?

 
Terug
Bovenaan