Voedingsallergie en ontlasting?

Hoi hoi,

Mijn zoontje is nu bijna 6 weken oud en helaas nog steeds vreselijk onrustig. Of te wel veel huilen en weinig slapen. Inmiddels  bakeren we hem in en proberen zo goed als mogelijk de regels van R. Blom mbt rust en regelmaat te hanteren. Echter... helemaal lekker loopt het nog niet.
Omdat Timon ook veel pukkeltjes had ben ik nu sinds bijna 1 week gestopt met het eten/drinken van koemelkproducten. Ik geef namelijk borstvoeding. Nu heb ik  eergisteren  een half zakje cashew-nootjes opgegeten en de volgende dag: een groene  poepluier en veel luiers met natte scheetjes. Dit ipv van  één poepluier  per dag.  
Weet iemand of de kleur  (groen of geel)  van de  poep iets zegt of er sprake is voedingsallergie?

Alvast bedankt voor de reactie!      
 
hallo
op het cb zeiden ze mij dat hoe groener en donkerder de ontlasting hoe meer krampjes.
dus hoe minder goed hij/zij zich voelt.
mijn zoontjes hebben/hadden dat ook. hun hebben koemelkallergie.
groetjes manuela
 
hallo
op het cb zeiden ze mij dat hoe groener en donkerder de ontlasting hoe meer krampjes.
dus hoe minder goed hij/zij zich voelt.
mijn zoontjes hebben/hadden dat ook. hun hebben koemelkallergie.
groetjes manuela
 
hallo
op het cb zeiden ze mij dat hoe groener en donkerder de ontlasting hoe meer krampjes.
dus hoe minder goed hij/zij zich voelt.
mijn zoontjes hebben/hadden dat ook. hun hebben koemelkallergie.
groetjes manuela
 
Hoi,

Ik denk dat je het beste even kunt bellen met een contactpersoon van de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk; om een goed beeld te krijgen van de klachten en  mogelijke oorzaken is er namelijk meer achtergrondinformatie nodig. Een contactpersoon van de VBN heeft naast haar eigen borstvoedingservaring een opleiding gevolgd via haar organisatie en geeft wetenschappelijk verantwoorde informatie over borstvoeding. De VBN is een vrijwilligersorganisatie; als je belt met een contactpersoon zijn daar dus geen kosten aan verbonden (behalve de gesprekskosten). De VBN is zowel overdag als 's avonds te bereiken via telefoonnummer 0343-576626.

Groetjes van Yvonne, contactpersoon VBN
 
Terug
Bovenaan