Voedingsallergie en ontlasting?

Hoi hoi,

Mijn zoontje is nu bijna 6 weken oud en helaas nog steeds vreselijk onrustig. Of te wel veel huilen en weinig slapen. Inmiddels  bakeren we hem in en proberen zo goed als mogelijk de regels van R. Blom mbt rust en regelmaat te hanteren. Echter... helemaal lekker loopt het nog niet.
Omdat Timon ook veel pukkeltjes had ben ik nu sinds bijna 1 week gestopt met het eten/drinken van koemelkproducten. Ik geef namelijk borstvoeding. Nu heb ik  eergisteren  een half zakje cashew-nootjes opgegeten en de volgende dag: een groene  poepluier en veel luiers met natte scheetjes. Dit ipv van  één poepluier  per dag.  
Weet iemand of de kleur  (groen of geel)  van de  poep iets zegt of er sprake is voedingsallergie?

Alvast bedankt voor de reactie!      
 
Hoi,

De groene kleur van de ontlasting heeft niks te maken met een allergie, ik gebruik speciale voeding voor isa en heeft hier ook groene ontlasting van.
Hou er wel rekening mee wat je eet als je bv geeft, caswey noten zijn niet de gezondste die er zijn . je kunt beter licht voedsel eten of anders pinda's ipv casweys
geen koolsoorten en veel kruiden en zout

succes
monique
 
Hoi,

Ben je op eigen initiatief gestopt met melkprodukten of op aanraden van arts of cb?
Groene ontlasting kan meerdere oorzaken hebben, de verhouding voormelk en achtermelk kan bv ook niet in balans zijn.
Als je wilt weten of de groene ontlasting van de noten komt dan kun je over een tijdje nog weer eens noten eten en kijken  wat voor reaktie dit geeft.

Je zegt dat je al een week koemelkprodukten laat staan zie je al verbetering?

groetjes Renée
 
Terug
Bovenaan