Voedingsbeha's

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben erg teleurgesteld in het aanbod van voedingsbeha's. Je voelt je na een zwangerschap al niet bijzonder aantrekkelijk en dan moet je ook nog zoiets aan!

Ik ben tot nu toe geen enkele mooie beha tegengekomen, ze zijn zo ontzettend saai!

Hebben jullie tips waar ik misschien wel iets spannenders kan krijgen?
Ik weet eigenlijk niet of je als je borstvoeding geeft beugelbeha's mag dragen ivm evt afknellen.

Oja dragen jullie de beha ook 's nachts? Normaal doe ik dit niet maar als ik er nu geen draag heb ik een plasje melk in bed liggen dus dat is ook niet alles.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Joy

hi, toen ik mijn voedingsbeha's kocht waren er net nieuwe hele mooie uit bij Hunkemoller, maar dit was wel in februari ofzo, dus of ze die nog hebben.... ze waren ook wel wat prijziger dan die van de hema.

Bij prental hebben ze wel wat leukere. En niet al te duur (ok, wel ietsje meer dan bij de hema, maar niet veel meer).

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Het aanbod is idd niet denderend. Ik heb een paar van de Hema, spuuglelijk, maar wel lekker makkelijk dat je ze in de wasmachine kunt gooien. En ik heb er een paar van de prenatal en die zijn wel mooi, maar moeten dus met de hand worden gewassen.

Wat misschien ook een leuke tip is: je kunt die simpele van de Hema heel makkelijk opleuken door er een lintje op te naaien of een randje kant. Voor een paar euro kun je allerlei versieringen kopen op de markt (ook bloemetjes, kraaltjes etc) en die naai je erop. Dat ziet er al heel snel een stuk leuker uit.

groetjes,
Laura

ik heb van mezelf al wat zwaardere borsten en heb dus echt goede steun nodig.
Ja dan weet je al dat je wat meer kwijt bent maar goed een pak flesvoeding is ook duur dus hoe dan ook heb ik bespaard ( de oudste kreeg 1 jaar bv en de tweede ruim 15 maanden)
Er zijn mooie bh's van Anita, de meeste goede lingerie zaken verkopen ze wel (soms moet je er even om vragen want dan hebben ze ze ergens anders liggen)
Je kan ook eens kijken op de site van babywalz daar bieden ze ook voeding bh's aan, alleen kun je die niet van te voren passen.
Een beugel raadde ze altijd af alleen toen mijn dochtertje bijna 3 jaar geleden geboren werd, mocht het ineens weer wel en heb ik die dus ook zonder problemen gedragen.
's nachts had ik geen bh aan, wel had ik in het begin nog weleens natte plekken in mijn bed en nachthemd maar dat gaat over hoor, is meestal alleen de eerste tijd.
groetjes Martine

Hoi dames,

ik vind het aanbod in voedingsbehas ook erg matig. Vooral omdat ik een f-cup heb. Bij Livera hadden ze maat twee behas in mijn maat. Dat kijk je niet zo naar het model maar ben je al blij dat je uberhaubt wat kan vinden.

Groetjes van Marloes

Hoi

Bij Hunkemöller heb ik inderdaad afgelopen winter ook
een mooie kanten voedings bh gekocht, iedereen die mij toevallig ziet
voeden thuis (als ik visite krijg bijv.) maakt er een opmerking over!!
En verder heb ik er eentje van Prenatal die er ook wel mee doorkan, ook wat kant erin en turqoize van kleur...

Ja ik draag de voedingsbh ook 's nachts, en voor + na het slapen meteen de zoogcompressen vervangen, anders lig ik ook in een
waterbed  (van melk dan!)

Hoi, ik had ook moeite met een leuke voedingsbh vinden zeker omdat ik ook nog eens een grote maat heb (100/105 D). Nu heb ik er een paar besteld via otto en bonprix (internet) in de juiste maat en ook nog eens vrolijke kleurtjes, ze hebben ze ook met kant maar die vond ik persoonlijk niet zo prettig (een beetje kriebelig) bovendien zijn ze bij bonprix niet eens duur (2 bhs voor €19,95), dus ik zou zeggen probeer daar eens te kijken.
Normaal gesproken draag ik 's nachts nooit een bh maar nu wel omdat ik inderdaad ook last van "lekborsten" heb. Een beugel bh wordt niet aangeraden bij bv.
Nou groetjes weer,
Sonja.

Terug
Bovenaan