Voedingsbeha........wat een uitkomst!!

Hay meiden,

Vandaag even wat inkopen gedaan voor mezelf........ik heb een leuk mama: vest, truitje, jurkje en nog een truitje............en

EEN VOEDINGSBEHA!! Ik ben nu inmiddels 2 cupmaten gegroeid, heb nu 80D wow!!

Het zit mooi, lekker, en zo fijn én ik kan hem daarna ook nog dragen!!

Echt superblij................liefs
 
Ik heb zelf nog nooit een voedingsbh aangehad. Mijn borsten zijn ook nog geen mm gegroeid, bij de andere zwangerschappen trouwens ook niet. En aangezien er geen druppeltje melk uitkomt, heeft het voor mij weinig zin. Dus ik draag nog gewoon mijn oude vertrouwde bh (ook de maat is hetzelfde). In ieder geval heel veel draagplezier met je bh:)!
 
Ik ben ook al twee cupmaten verder en mijn vorige voedings BH's (met beugel) zitten als gegoten. Die meegroei BH's zonder beugel zijn echt niet afdoende meer. Daarvoor zijn m'n borsten echt te zwaar geworden.
 
Mijn borsten zijn ook flink gegroeid, waren al nooit klein maar goed het hoort erbij denken we dan maar ;)
Ik draag zwangerschapsbeha's met beugel zo hebben ze toch de ruimte en worden ze toch een beetje ondersteund. Ik heb ook al 3 voedingsbeha's voor straks, ik was laatst bij een winkel en daar hadden ze uitverkoop bij het zwangere gedeelte, ik ging dus naar huis met een jeans van mamalicious voor 27 euro en een zwarte voedingsbeha van noppies voor maar 5 euro!!
Waar je als (zwangere) vrouw al niet blij mee bent hihi
 
Ik heb ook een bh probleem, ze zijn enorm gegroeid en ik naar de livera voor meegroei bh maar hebben ze niet in mijn maat en eigenlijk wil ik niet aan een dure bh voor 4 maandjes maar wat ik nu draag zit totaal niet stevig.
Ze zeiden dat ik of naar prenatal moest of de xl afdeling van livera maar ff 50 euro uitgeven voor een bh is best veel geld voor ons zeker in december.
en heb veel last van me rug bij de schouderbladen en de bh die ik heb zit veels te strak en krijg daardoor echt meer last van me rug.

 
@kimmie24

Ik zit in dit loze uurtje even een beetje op het forum te struinen en zag dit bericht.
Ik weet niet welke maat je hebt maar ik ben 10-10 bevallen van ons dochtertje Britt en heb na twee weken borstvoeding moeten overgaan op de fles.
Hier liggen dus twee voedingsbh's van Anita in de kast die maar kort gedragen zijn en dus als nieuw.
Je mag ze zo van me overnemen.
Maat 90G met beugel.

Laat maar een berichtje achter als je interesse hebt, ik houdt het wel even in de gaten!!
 
heel lief maar g redt ik dan weer niet hahah.
Ik heb t-shirts bh's gevonden ik heb cup f met omvang 85 of 90 ik wordt nogal breed van boven, terwijl ik normaal 75 omvang heb hihihi.
Ik hoop dat die bh die ik besteld heb een beetje zit zo niet dan wordt ik echt wel chagerijnig hopelijk wordt alles een klein beetje minder na de bevalling!!
 
Terug
Bovenaan