Voedingsbeha

<p>Halllo dames. </p><p>Ik ben op dit moment 32 weken zwanger van een tweeling. Ik ben deze week bezig om de vluchttas klaar te zetten. Nou zie ik op internet staan dat als je borstvoeding wilt gaan geven dat je dan een grotere maat beha moet aanschaffen dan wat ik nou heb. </p><p>Ik het begin van mijn zwangerschap zijn me borsten al wat gegroeid ze zijn van b cup naar c cup gegaan.</p><p>Heeft iemand ervaring hier mee? en hoeveel maten groter hebben jullie gekocht? </p><p> </p><p>Groetjes </p>

Hoi,
Wat spannend zeg, en dan al helemaal 2 kids :-D
Ik had voor mijn zwangerschap cup E en omvang 80 zodat de cup nog iets groter zou zijn.
Als voedingsbh had ik de cache coeur artikelnummer CZ089A00I-C11 van Zalando in maat XL.
Deze zat echt heerlijk en is nu ook nog eens in de aanbieding.
Ik denk dat jij hiervan een M nodig hebt.
Als je deze wil bestellen kun je ook een M en L proberen natuurlijk.
Succes! :)

In het ziekenhuis was ik heel blij met voedingstops van Lidl, zat ook prima met enorme stuwing. Na een week pas een normale voedingsbh besteld, toen ik wist hoe ik eraan toen was. Voor ‘s nachts gebruik ik de tops nog steeds, net als de voedingsbh’s van HM; die op sporttop lijken, dan is een bh met bandjes en een sluiting niet fijn, vind ik.

Gefeliciteerd!
Ik heb voedingstops, die zijn heel fijn tijdens de kraamweek en daarna. 'S nachts zijn de zo heel fijn . Bij een top hoef je vaak geen cupmaat te weten. Voor de zwangerschap had ik 75c en na de zwangerschap 75e, ik schrok er zelf van hoe groot ze waren geworden hahaha. Natuurlijk verschilt dit wel per persoon. 

Succes met het inpakken van je vlucht tas.

Voedingstops zijn ideaal, ook voor snachts. Dan blijven je zoogcompressen tenminste zitten en hoef je dus geen bh aan. Zou ze wel een maatje groter doen als wat je normaal hebt, anders zit het waarschijnlijk  nog te strak.  
Ik had ook voedingsbeha's en die had ik in de maat die ik op het eind van m'n zwangerschap had. Mijn borsten waren van cup b naar d gegaan. Pas na 3 maanden ofzo zat ik weer op cup c. Nu is m'n kleine meid 10 maanden, geef nog steeds borstvoeding en heb nog cup c. 
Je zou ook eerst tops kunnen aandoen en na ongeveer een week kijken welke maat je hebt en dan bestellen.

Terug
Bovenaan