voedingsbeha

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!
Even een vraagje:met hoeveel weken zwangerschap kan je het beste een voedingsbeha kopen? En welke maat kan je dan het beste kopen?
De maat die je op het einde van je zwangerschap hebt of beter een maatje groter?
groetjes van Iejoor
29 weken en 2 dagen

Hoi Ijoor..

Ik had al vrij snel een zwangerschapsbeha aangeschaft..want me andere bh's waren me te klein geworden..
Ik wacht nu tot dat ik bevallen ben (gisteren) om een voedingsbeha te kopen om zo zeker er van te zijn dat ik de goeie maat koop..
Zo heb ik dat ook gedaan met me eerste en dat beviel prima...

De zwangerschapsbeha heb ik ij hunkemoller gekocht en de voedingsbeha had ik toen in de borstvoedingswinkel gekocht... weet niet of ik dat weer doe want die waren nogal prijzig..

Hopelijk   heb er wat aan ..

Groetjes van Meta mv Robin (2,5) en 40 wkn+1 dag zwanger

Hoi,

Ik heb een voedingsbeha aangeschaft bij de Hema. Daar hebben ze ook zogenaamde meegroeiBH voor tijdens de zwangerschap.

Gr.
Maria

Ik had het advies gekregen om met ongeveer 37 weken te gaan kijken voor een voedingsbh, omdat als je dat eerder doet je borsten toch nog groeien.
Eenmaal bij de winkel (Livera) werd mij door de verkoopster geadviseerd om ze pas na de bevalling te kopen. Ze heeft op een kaartje geschreven welke maat ik op dat moment had gepast en welke maat zij denkt dat ik nodig heb na de bevalling. Dan kan ik bijvoorbeeld mijn moeder vragen daar heen te gaan met dat kaartje en kan zoekt die vrouw van de winkel een paar bh's uit. (Die moeten dan natuurlijk wel betaald worden), maar dan kan ik ze thuis passen en wat niet goed is kan dan gewoon teruggebracht worden. (En daarvan krijg je dan natuurlijk je geld weer terug, dus ook niet in de vorm van een tegoedbon, maar gewoon contant).
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je een bh hebt die goed past en lekker zit, anders is het toch wel een beetje zonde van je geld.

Groetjes Elise

Zowel een voedingsBH als een meegroeiBH (het woord zegt het al) groeit mee met je borsten. Je koopt hem in de maat die je op dat moment hebt en tenzij je uitzonderlijk groeit past 'ie later ook nog gewoon! Ik heb mijn meegroeiBH's gekocht na zo'n 25 weken, toen beugels echt niet meer lekker zaten, vooral 's avonds als er spanning op staat.

BH's van bijvoorbeeld Anita Maternity zijn van speciaal elastisch en comfortabel materiaal dat je er lang mee kunt doen. Ook na de bevalling. Als je geen borstvoeding geeft dan draag je 'm de eerste twee weken ook dag en nacht om een beetje tegendruk te geven. Ik had er twee, 1 aan en 1 in de was zeg maar.

Hoi,

Ik was 28 weken toen ik op jacht ging voor een voedingsbh. Eenmaal in de Livera aangekomen werd mij aangeraden door de verkoopster om ongeveer rond de 34ste week een voedingsbh te kopen. Deze bh groeit inderdaad nog mee, dus het kan gewoon voor de bevalling.
Ben nu ruim 35 weken zwanger en ben blij dat ik toen met 28 weken geen bh heb gekocht want ik ben nog behoorlijk gegroeit!
Dus ik zou ook gewoon na je 34ste week een voedingsbh aanschaffen!

Groetjes Rinszz

Hoi,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap zo rond de 35 weken denk ik voedingsbh's gekocht.
Nou ik heb ze niet echt kunnen dragen. Na de bevalling waren mijn bosten een stuk groter door de melkklieren en ze sneden mijn bosten af en dat is heel slecht voor je borsten. Dus ik heb na de bevalling nieuwe gekocht.

gr,
Sabine

Hoi, ik heb mijn voedingsbeha aan als meegroeibh, ben nu pas 14 wkn.
Ik heb ze gekocht bij Noppies. Het is maat M/L en heb van mijzelf maat M dus ruimte genoeg om te groeien terwijl die nu heel stevig zit. En ik kan er mee door tot maart 2008. Ik hoef dus geen nieuwe meer te kopen!
Als je wat grotere borsten hebt zijn de bh's van de HEMA niet aan te raden qua stevigheid.
succes inkie

Terug
Bovenaan