voedingsbeha

Hoi meiden,

Ik ben nu ruim 37 weken zwanger en had vandaag het briljante plan om eens te gaan kijken voor een voedingsbeha. Probleem: bij de winkels waar ik ben geweest (Prenatal, Honkemoller, Livera, V&D) gaan de maten maar tot F, en daar past mijn voorgevel niet in!

Iemand nog een idee waar ik grotere maten kan vinden?

Groetjes,
Suzanne

Het merk "anita" (even uit mijn hoofd) heeft grote maten. Ik koop ze bij "de betre lingeriezaak"
Zowiezo slaag ik met mijn maat (75F) nooit bij livera of iets dergelijks, maar nu helemaal niet. Ze zijn niet echt goedkoop, bijna 50 euro, maar zitten wel heel goed. Had er nog 2 van vorige keer ( een jaar gebruikt, en draag ze nu ook alweer een week of 20) en er recent nog maar 1 bijgekocht, toch wel handig met wassen en zo.
Misschien zit er bij jou in de buurt een goed gesorteerde lingeriezaak, kunnen ze je meteen ook goed advies geven tav de juiste maat ( ik vind het altijd wel fijn dat er iemand met verstand van zaken meekijkt, niets zo vervelend als een slecht passende bh!)
Succes met shoppen!

Ik heb anita's die zijn erg goed en slijten niet zo hard. Ik heb van nature maat 70E maar bij de borstvoeding wel G. Maat 70E verkopen ze alleen in de duurdere lingeriezaken dus ook voor mijn zwangerschapsbh's moet ik het niet hebben van de standaard modellen van de prenatal (bijv.)

Ik heb er 2 een maat 70F en een maat 75G. De eerste dagen kan ik eigenlijk alleen de 75G aan en naderhand kan ik dan naar het kleinere model.

Terug
Bovenaan