Hallo allemaal
Hoe gaat het?
Hier gaat het goed. Julian is nu 11 weken en doet het heel erg goed.
Borstvoeding loopt ook nog steeds heel erg lekker.
Nu de volgende vraag:
Ik heb nogal grote borsten (op dit moment cup E/F...)
Ik draag nu beha's van de Prenatal (maat 95E), zonder beugel.
Deze zijn dus net iets te klein.
Nu heb ik met mezelf afgesproken dat als de borstvoeding goed loopt en ik zeker weet dat het ook zo blijft, ik nieuwe beha's mag kopen.
Nu heb ik dus maat F nodig, maar die hebben ze in de winkels bijna niet te krijgen.
Weet iemand een goede zaak/winkel/ site waar je voedingsbeha's in grote maten kunt kopen?
En dan ook misschien beha's waarin je de zoogcompressen niet ziet zitten?
Want bij de prenatal beha's zie je die door de kleding heen, dus de beha moet eigenlijk een beetje voorgevormd zijn.
Want ik ga weer werken over 2 weken, dus dan wil ik dat niet zichtbaar hebben...
Hoe gaat het?
Hier gaat het goed. Julian is nu 11 weken en doet het heel erg goed.
Borstvoeding loopt ook nog steeds heel erg lekker.
Nu de volgende vraag:
Ik heb nogal grote borsten (op dit moment cup E/F...)
Ik draag nu beha's van de Prenatal (maat 95E), zonder beugel.
Deze zijn dus net iets te klein.
Nu heb ik met mezelf afgesproken dat als de borstvoeding goed loopt en ik zeker weet dat het ook zo blijft, ik nieuwe beha's mag kopen.
Nu heb ik dus maat F nodig, maar die hebben ze in de winkels bijna niet te krijgen.
Weet iemand een goede zaak/winkel/ site waar je voedingsbeha's in grote maten kunt kopen?
En dan ook misschien beha's waarin je de zoogcompressen niet ziet zitten?
Want bij de prenatal beha's zie je die door de kleding heen, dus de beha moet eigenlijk een beetje voorgevormd zijn.
Want ik ga weer werken over 2 weken, dus dan wil ik dat niet zichtbaar hebben...