voedingsbh's

A

Anoniem

Guest
goede morgen allemaal,

Ik was gister bij de prenatal om te kijken voor een voedingsbh...
Nu is het zo dat ik normaal al cup DD of E heb en nu ik 13 weken zwanger
ben zijn mijn borsten behoorlijk aan het groeien..
Bij de prenatal gaan de bh's tot E en die zijn dus te klein...
Wie weet waar je grotere maten voedingsbh's kan kopen???

groetjes simone

hallo
ik heb van natuure 75 e
heb bij de hunkmuller eerst positie bh's gekocht maat 80 f
omdat mijn omvang ook iets toe nam
en het prettiger zat bij mijn ribben.

nu heb ik bij de vroom en dreesmann de voedings bh's gekocht,
hema heeft er ook maar je kunt ze daar niet passen
vond het ook moeilijk om bh's te vinden die goed zatten en de goede maat ze hebbben er weinig van of ze hebben meten 100 f wat weer veel te groot is.

succes groeten petra

Hoi Simone,

Ik heb beha's van het merk Anita - die gaan tot cup H. Je kunt via google zoeken. Op hun site kun je zoeken naar de dichtstbijzijnde winkel die ze verkoopt. Ze zijn niet goedkoop, maar geven goed steun. Ze zijn er ook met beugel!

Die meegroei- en voedingsbeha's van de  HEMA gaan maar tot cup D!
Ik had ook al een berichtje  geplaatst - als je zoekt op "grote maat" dan zul  je het wel vinden. Er staan nog meer tips op!

Succes ermee!
~Hilde

Tijdens je zwagerschap schaf je zwangerschaps bh's aan.
Als het bijna tijd is voor de bevalling koop je voedingsbh's.
Dit omdat tijdens je zwangerschap je borsten groter kunnen groeien.
Zo ben ik 3 jaar geleden voorgelicht bij de prenatal.

succes.

groetjes, Ikky

Je kunt ook tijdens de zwangerschap al voedingsbeha's kopen hoor! Dat scheelt weer een hoop geld - hoef je niet twee keer te kopen. Maar je loopt natuurlijk wel met die clipjes rond, terwijl die cup nog niet open hoeft :). Zo doe ik 't dus wel, want vooral in de grote maten zijn goede beha's schaars en duur, dus ik heb geen zin om er tijdens m'n zwangerschap 2-4 aan te schaffen en daarna nog een keer...

He Simone

Ik heb normaal gesproken een cup 90 E. Dat is al een beste haha
Ik ben gewoon naar een professionele lingerie zaak gegaan. Daar heb je de bh's van Anita. Hema, Livera en Hunkemuller heeft gewoon niet deze grote maten voor de zwangerschap.
Moet zeggen dat ik behoorlijk van de prijs schrok 50 euries.
Heb daarom ook maar 1 witte en 1 zwarte.
Mij is het advies gegeven om te wachten met de voedingsbh's. Deze moet je pas twee weken voor de bevalling ongeveer kopen. Waarom? omdat je borsten toch altijd nog blijven groeien. Heb nu onderhand een cub 95 F. De gedachte dat deze nog groter word.......hmmmmm moet ik ff niet aan denken haha

Misschien heb je er wat aan

gr liesbeth

Hallo dames,

Ik ben nu 8 maanden zwanger maar ik merk de laatste tijd niet echt dat mijn borsten gegroeid zijn hoor....misschien per persoon verschillend.

Ik heb van de week een voedingsbh van Anita gekocht omdat ik ze van Hema snertdingen vond....veel te slap....totaal geen steun.

Ik koop er pas nog eentje bij als de borstvoeding echt loopt....dus dat ik zeker weet dat mijn kindje de borst wil.anders zonde van de 50 euro.

Succes

Gea
35 wkn en 5 dgn

Terug
Bovenaan