Voedingsbh Kruidvat

We hebben het er al eerder over gehad hier, de aanbiedingen bij de Kruidvat deze week. Ze hebben trouwens bij alle drogisterijen Babyweek geloof ik, want ik heb ook de Etos aangedaan voor Zwitsel (2e halve prijs)

Maar ik heb dus die voedingsbh van de Kruidvat gehaald. Ik heb er al 1 te leen van iemand, maar wilde er nog wel eentje bij hebben en heb m net gepast. Zit heerlijk, werkt makkelijk en hij is nog mooi ook.
Hij gaat tot maat 85D max. En misschien is ie net ff een ietsie pietsie aan de krappe kant voor me wat betreft de omvang, cupmaat is perfect. Ik laat mijn moeder er wel even een stukkie in naaien ofzo. Ik heb geen zin meer om er verder voor de winkels af te struinen en hoe lief manlief ook is en dat wel wil halen, ik moet dat toch zelf doen, want ik weet al weer precies dat hij met de duurste thuis komt ;)

Na de bevalling kan er van alles gebeuren, daarom heb ik de grootste cup genomen. En ik moet zeggen dat er aardig wat rek in die cups zit ook, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Mijn schoonmoeder ging heel extreem na de bevalling, van cup b naar cup j! Dat was letterlijk eerst de tieten de hoek om en daarna zij pas haha.
Ik heb de gok genomen, 15 euro vind ik nog een bedrag dat als ik m uiteindelijk niet aan kan nouja prima. de bh die ik geleend heb kostte die persoon 80 euro! dus nu leent ze m maar uit omdat ie zo duur was...

bij de livera hebben ze ook hele fijne..
heb wel gekozen voor de zwarte want bij die huidskleur of witte schijnen je tepels door haha..

heb het gezien maar ook hier niet de juiste maat,ga meestal met de bv naar cup 80 f of g.normaal een kleine d cup.
heb nu 2 goede van het merk Anita met beugel erin,en voor de 1ste dagen heb ik nog zonder beugel te leggen

liefs jootje

Hoi indien je maat er niet bij zit. Ik heb de voedingsbh's van Bonprix. Gaan tot 90F en zijn 17 a 18 euro voor 2 stuks. VInd ze niet heel stevig. (heb een F cup), maar vond het zonde om veel geld uit te geven, en de borstvoeding lukt niet.
Ze zijn er in het wit en zwart volgens mij

x yvonne

Terug
Bovenaan