voedingsBH? nu al kopen of wachten tot na de bevalling

hoi hoi,

ik wil brostvoeding gaan geven.

ik zit nu op 31 weken. kan ik nu al een voedingsBH kopen, of heb ik dan grote kans dat ie niet meer past tegen de tijd dat ik m nodig heb?

x jessica

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel al de bh's gekocht.
Ik ben toen naar de prenatal gegaan en heb toen informatie gevraagd. Ik zou al niet meer weten hoe het zit met de maten....ik zou gewoon even info vragen, dan ben je zelf ook een stuk wijzer.
Ik zou ze wel al van te voren gaan kopen want je hebt ze meteen nodig. Ik neem aan dat je niet in je eerste week bh's wil gaan kopen ;)

haha nee daarom zit ik ook een beetje te dubben.

want als ik ze niet al in huis heb, moet ik gelijk na de bevalling al gaan shoppen. nu is dit mn eerste dus ik heb er nog geen ervaring mee. maar het lijkt me niet dat ik een dag na de bevalling al BH's sta te passen haha.

ok. prenatal. moet daar toch nog ff langs ivm wat boeken, kan ik mooi ff combineren met BH's.

bedankt!

denk inderdaad dat het handig is dat je al een voeding beha koopt.
kan zijn hoor dat je borsten nog even iets groter worden met de ergste stuwing, maar dat zakte bij mij ook wel iets af nog.
gewoon nu denk ik ietsjes te groot kopen maar echt niet veelste groot.
en inderdaad net als dittie zegt je wil echt nog niet shoppen als je net bevallen bent :)
groetjes van mij

Het merk carriwel heeft voedingsBH's die mee uitrekken. deze zijn eigenlijk voor de nacht bedoeld, want is enkel elastisch. Handig voor de eerste week, want dan ben je toch gewoon thuis. Ik vond ze ideaal en heb ze dus al in huis.
Groetjes..

Hallo,
Ik heb zelf de tip gekregen om kort voor de bevalling voedingsbh's te gaan kopen. Ze zeggen dat de cup maat die je een paar weken voor je uitgerekende datum wel ongeveer de cup is die je na de bevalling hebt. En ik heb begrepen dat in alle voedingbh's wel enige rek zit omdat met de stuwing enzo je cup toch per dag kan verschillen. Ik wacht dus nog even met bh's shoppen. Ben ook beetje bang dat mn borsten nog meer gaan groeien....

Liefs,
Mar

Volgens mij kun je ze nu best wel gaan halen, want heel veel groter worden je borsten niet meer, behalve bij de stuwing als de BV op gang komt na een dag of 3. Maar daar is toch geen kruid tegen gewassen. Bovendien zijn de voedings BH's meestal lekker elastisch.

En anders haal je er nu een paar simpele bij de Hema (zitten uitstekend bij mij, maar zijn wat saai, maar zijn niet al te duur). Die rekken zeker prima mee, zonder steun te verliezen.

Terug
Bovenaan