voedingsbh voor grote cup!!!! waar zijn ze?????

dag mama's

even een vraagje. ik zit met een probleempje. ik wil strax borstvoeding gaan geven als dit lukt natuurlijk. maar het probleem is dat ik nu met ruim 28 weken al cup maat G heb. de voedingsbh's gaan maar tot G. dus ja die pas ik strax niet. ik ben al stad en land af geweest speciaalzaken bezocht, grote maten enz maar overal krijg ik hetzelfde nee mevr gaat maar tot G. ik vind het vreemd ben toch niet de enige. Ze kunnen er 1 voor me maken maar ja wat zal dat wel niet kosten.

Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft, of die weet waar ik terecht kan ik zou er erg mee geholpen zijn.
onwijs bedankt
 
Hoi annoniem,

Heb even voor je gezocht. Er zijn wel degelijk BH voor grotere maten. Kijk even op http://www.maternite.nl/ hier staan namen bij. Misschien kan een lingeriezaak deze voor je bestellen.

succes,

gr Karin
 
Hoi,
het was dan wel niet mijn vraag, maar ik zat al een tijdje met dezelfde. Voor mijn zwangerschap had ik al een E. Heel veel is er volgens mij niet bijgekomen (nu 34 weken), dus als jullie zeggen dat er een G is ,dan is mijn E-tje er zeker te vinden.
Groetjes
Audrey
 
Hoi, je kunt wel volgens mij wel grotere maten krijgen. Bij prenatal gaan de bh's tot G. (had ik zelf ook tijdens zwangerschap). Volgens mij kun je bij borstvoedingswinkels wel grotere maten krijgen. Ik zal kijken of ik die site nog heb in mijn gegevens, anders zet ik het er nog bij voor je. Ik heb daar nl. een kolfapparaat gekocht en meen me te herrineren dat ze daar ook volle maten hebben.
Succes.
 
Hoi,
Ik ben nu zelf 39/1 weken en heb geen voedingsbeha's gekocht, wel meegroei.
Ik ben nl niet van plan om te pas en te onpas een borst tevoorschijn te halen. Als ik mijn baby de borst ga geven trek ik me even terug en dan kan net zo goed even m'n shirt omhoog en bandje naar beneden. Zeker als je een grote maat hebt kost zo'n beha waarschijnlijk een hoop geld en je weet niet een zeker of de bv wel lukt. We gaan er natuurlijk wel van uit maar ja de natuur beslist!
 
Kijk eens op
http://www.ladygrace.com/
en dan onder nursing/maternity
Sommige merken gaan tot cup K, zoals de 'Fancee Free Extra Support Nursing Bra', maar er zijn ook wat goedkopere merken tot bijvoorbeeld een H cup.

Simone, in verglijking met sommige dames hier heb ik een cup van niks, maar een voedingsbeha is zo oneindig veel prettiger en handiger dan de meegroei, die ik gebruikte als ik weer eens te lui geweest was om te wassen. Denk er nog eens over, en nee, ik werk niet in die branche;-)

Groetjes,
Michelle


 
Terug
Bovenaan