Voedingsbh

Ik moet nog een voedingsbh gaan kopen, wie heeft er tips? Ik ben vrij tenger gebouwd en van de zwangerschapsbh's was veel al te groot, niet qua cup maar wel qua omvang. Hoor het graag, bedankt!

heb geen tips omdat ik zelf ook net een voedings BH wil kopen, dus ik houd dit topic goed in de gaten.... er mogen geen beugels inzitten, maar daar is vaak al rekening mee gehouden. maar waar ik wel benieuwd naar ben, welke maat moet je kiezen??? als je nog niet bevallen bent, weet je je cupmaat toch nog niet voor na de bevalling?

wat ik graag wil is een BH in een ander kleurtje dan het saaie wit of zwart en het liefst niet TE duur.

hoi hoi

ik heb er 1 gekocht bij de hunkemoller, maar nu ik tegen het einde van mijn zwangerschap loop, merk ik dat mijn borsten weer veel verandert zijn!
hij past nog wel, maar of dat nog lang goed zal gaan??

ik raad je dus aan om niet te snel een voedingsbh te kopen...
ik wacht ook met een 2de halen, dat heeft mijn zus of moeder zo voor me meegenomen uit de stad!

Ik kan alleen maar zeggen ga naar een echte speciaalzaak en laat goede aanmeten. dara kijken ze precies wat je nodig hebt. Ze hebt ze zo intensief aan en je borsten kunnen groeien zo dat het echt wel het geld waard is om even te investeren. in een goede speciaalzaak hebben ze er echt kijk op en als je het dan te duur vindt kan je alsnog naar een goedkoper warenhuis, maar ik zou zeker even goed gaan kijken. Ik heb er vele profijt van gehad. (maar heb wel hele grote borsten dus misschien is de steun dan nog belangrijker? en ik was het al gewend om naar dat soort winkels te gaan)

Het gaat mij echt om een voedingsbh.Ik ben nu 32 weken zwanger en heb tot nu een meegroebh, dat gaat prima, maar ik moet toch overstappen straks op een voedingsbh ivm geven borstvoeding!

Hoi,

ik heb mijn voedingsbeha's bij de hema gehaald. Ik had er 2 voor de bevalling aangeschaft en 2 erna. Bij mij maakte het niet zo'n verschil, maar het makkelijkste is als je bij aanschaf rekening houdt dat je omvang na de bevalling minder kan zijn en je cupmaat groter. Maar die van de hema zijn stevig en elastisch..... Bovendien zijn ze goed betaalbaar, ongeveer 12 euro.

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan