voedingsbh

baby glenn

New member
Heey meiden
Vraagje, waar kopen jullie je voedingsbh's? Ik zoek er al een poos naar maar kan er nergens een vinden...ik heb dan ook wel een rot maat namelijk 70E het probleem is dat ze allemaal met 75 beginnen. Mij werd toen geadviseerd om dan 75D te nemen maar die is te klein, zie je echt strepen aan de zijkanten van mn borsten. Wil ook geen 80 euro aan een bh uitgeven want aan een heb je ook niet genoeg. Nog meer meiden met dit probleem?
 
hai hai

kijk even bij de hema daar hebben ze die maten wel
en bij de prenatal zijn ze in de aanbieding
dus ik zal daar even gaan kijken ik heb ze ook daar vandaan

liefs
 
bij allebei heb ik gekeken maar bij ons verkopen ze alleen vanaf 75. Nu is de prenatal bij ons niet zo groot dus dat scheelt misschien...zal nog eens online kijken dan.
 
ik heb ze bij Prenatal gehaald. ze waren pas in de korting ;)! geen idee waar je jouw maat kan halen!? en 75E is die er niet? ze kunnen beter te groot zijn dan te klein hoor!! als je straks stuwing krijgt dan zit een strakke bh echt niet funny! en ik heb ze het liefst zo glad mogelijk, weinig kant enz. ik kan er weinig aan verdragen nu en zeker als je nog eens kloven of borstontsteking krijgt dan zit het gewoon het lekkerst. maar dat is mijn ervaring ermee, zal vast voor iedereen anders zijn! ik had bij mn vorige zwangerschap 2 bij de Hema gehaald, maar die zijn erg gekrompen na een paar keer wassen dus die pas ik zowieso niet meer. die van Prenatal blijven wel goed.
 
Lingerie zaak heeft meestal ook wel...
Hier zijn ze bij de lingeriezask rond de 30 euro
 
Je kunt beter een maatje groter nemen. Zodra de melk productie opgang is worden je borsten groter, heb ik gelezen.

Zelf begin ik niet meer aan borstvoeding ;-)
 
Je kan voor info/advies met kiezen naar een borstvoedingscentrum gaan, zou je even moeten googelen of er een bij je in de buurt is.

Ikzelf heb goede ervaringen met de voedingsbeha's (met beugel) van Anita. Ik kan door mijn cup H echt niet zonder beugel dus kocht deze 2 jaar geleden, de beugels zitten supergoed zonder waar dan ook te knellen. De lactatiekundige hier heeft heel goed meegekeken en ze goed gekeurd. Ze zijn wat standaard maar ondersteunen goed en blijven ook heel mooi in de was. (zelfs na 2 jaar)

Mammae heeft hele mooie voedingsbeha's, de flapjes zijn totaal anders als van gewone voedingsbeha's, je borst blijft goed ondersteund, je kan er discreet mee voeden en er zijn veel kleurtjes en meerdere modellen verkrijgbaar.

Hier links naar 2 websites (waarvan alleen de 2e Anita verkoopt) ik heb alleen ervaring met de eerste webwinkel.

http://www.ikbenmama.nl/behas-alle-zien-c-134_149_311.html
http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_list&c=100

Succes!
 
Terug
Bovenaan