Voedingsbh's grote maten

Ik ben 32 weken nu en draag cup 80H (normaal 75F). Heb al verschillende voedingsbeha's uitgeprobeerd maar ze zijn allemaal nu al te klein of bieden te weinig steun. Wie heeft tips?

Oh herkenbaar! Ik ga zelf naar een speciaalwinkel in Rosmalen: farfallina. Ik had tijdens de borstvoeding 80i geloof ik. Je wordt goed geholpen en kundig advies! 

Super vervelend en herkenbaar. Ik heb nooit echt een fijne kunnen vinden. Bij de middelste had ik op aanraden die van anita. Maar buiten dat ze net niet lekker ondersteunde, gingen ze ook binnen no time kapot.

Ik had nu tussen de zwangerschappen de bh van miss Mary gekocht. Die gebruik ik nu gewoon. Moet alleen m'n mouw en bandje af doen, maar dat gaat best. Kan in mijn maat al amper gewone bhs vinden, voedingsbhs heb ik opgegeven

Ik heb cup f was ook altijd een probleem ik droeg altijd sport bh tijdens de zwangerschap tijdens borstvoeding had ik er 1 kunnen vinden en die droeg ik altijd in de avond met de hand wassen en dan volgende ochtend weer aan als hij droog was.

Heel herkenbaar…wat een vermoeiende zoektocht he! Ik heb uiteindelijk een PrimaDonna gekocht. Daar heb ik altijd mijn bh’s van en zij hebben sinds een jaartje ook voedingsbh’s. Cup viel iets kleiner dan bij mn gebruikelijke maat. (90G)
Kost wel weer wat…..helaas zijn er in onze cups bijna geen goedkopere. Succes!

In Rotterdam zit een winkel van SuperBra. Hier word je heel goed geholpen om een passende bh te vinden en kunnen ze van de meeste standaard bh's zelf een voedingsbh maken. 

Terug
Bovenaan