voedingsbhs

hoi! wanneer kan je voedingsbhs kopen? ben nu 33 weken zwanger maar ik denk dat ik ze wel op tijd aan moeten schaffen, of ik moet ze een maatje groter kopen ik weet t niet! groetjes!
 
Ik heb de voedings b.h's zo rond de 30 ste week gekocht omdat de b.h's nog wel meerekken. Dit is bij allebei de kinderen goed gegaan. En het is wel prettig als je een wat strakkere b.h. hebt tijdens de stuwing na de bevalling.
Succes groetjes Chantal
 
Hoi
Ik ben afgelopen week naar Hunkemuller geweest voor een voedings bh. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niets van hoe groot en welke maat ik zou moeten nemen. Het meisje dat me hielp raade me aan om 2 weken voor de uitgerekende datum terug te komen voor de bh. Dan weet je ongeveer welke maat je moet hebben.
Groetjes Esther
 
Ik heb hem ook pas kort voor de uitgerekende datum gekocht (ongeveer week 37 geloof ik) omdat je dan pas een beetje een idee hebt van hoe groot je borsten zullen worden.
Paste achteraf perfect.

Bij sommige winkels kun je ook afspreken dat je mag ruilen als hij niet past (laat je gewoon de kaartjes en zo eraan zitten tot na de bevalling).

Ik vind overigens de BH's van Prenatal (eigen merk) erg prettig zitten: kost 18,49 en is in heel veel maten (ook grote) te krijgen.
 
Terug
Bovenaan