voedingsbh's

Je maat kan wel binnen de kraamtijd onverwacht veranderen. Nu als je wat tijd heb, kan je iets op gewone winkels opzoeken en aanpassen om te zien wat je comfortabel vind, maar je kan jezelf elk moment opmeten en op de internet bestellen (ook op e-bay), ook een paar dagen na de bevalling, als de melkproductie wat 'kalmeert'.
Een gewone BH kan ook makkelijk tot een voedingsbh veranderd worden (als bv een beugelbh passt je maat beter; er is niks mis met beugelbhs tijdens de boerstvoeding, alleen dat de beugels perfect rond de borsten moeten gaan zodat de melkkanaaltjes niet gestaakt zijn).

Er bestaan maten van 60 onder en tot europese cup P/R ;), niet alleen in wit, zwart en beige, maar ook sexy kleurtjes.
 
hoi,
ik ben pas bij de winkel geweest.zij raden mij aan om te wachten tot ongeveer 5 weken voor je uitgerekend bent.tot die tijd kan het allemaal nog groeien.
ze heb zelfs sport bh die je los kan klikken zeiden ze bij de hunkemuller.
gr marjan
 
Ja maar het probleem is toch dat pas na de bevalling als je de kleine aanlegt die borsten opzwellen met melk?

ik ben 38 weken en ik merk nl niet veel groei in die borsten van mij.
In week 8-10 zijn ze cup groter geworden en dat was het.

Ik heb wel 3 voedingsbh's, die moest ik nl ook meenemen als ik ga bevallen.
Ze zijn in mijn eigen maat en maatje ruimer gekocht, goed rekbaar spul dus snel te klein wordt het niet.

Wibra heeft ze voor 5/6 euro die goed rekken, die kan je altijd voor de zekerheid in je tas doen bij de bevalling en leuken halen wanneer het echt nodig is.

In Rijssen is een positiewinkel waar ik voor mijn trouwen eentje gekocht heb en die is heel mooi met beugels en kant en was van 95,- voor 10 euro.
Dus prijzen verschillen wel heel erg hoor.

groetjes sabine
 
Terug
Bovenaan