voedingschema omgooien

vandaag ben ik weer naar het mammacafe geweest (voor de gene die niet weten wat het is dat is een bij eenkomst voor moeders dat georganiseerd word door loesje.nl en stichting borstvoeding hengelo)

en vandaag was de lactatiekundige en consultatie bureau arts er ook dus meteen met hun er over gehad over het slapen van ethan..

al om al gaan we het schema van ethan omgooien om te kijken of dat helpt

in de vroege ochtend(hij komt meestal 5uur) bv
rond 8 uur fruithap
rond 12 uur brood met eventueel bv
rond 4 uur warme hap met toetje
rond 8 uur bv
rond 12uur bv

en we hopen dat hij dan wil door slapen en hopelijk het langzaam de laatste voeding kan vervroegen zo dat die ook weg valt

Een moeder kan met weinig slaap toe soms kom ik achter. Ik had nooit verwacht dat ik zo weing slaap kon hebben. Maar lijkt me heerlijk om door te kunnen slapen.

Ik hoop dat het schema gaat werken!!

gisteren was het een ramp.. hij had smorgens zo iets van fruit ja daag ben jij even gek en brood was ook 3keer niets

maar vandaag gaat het beter fruit bijna op brood met krokeldillen tranen opgegeten (hij had vreselijke trek en had geen zin in dat gekeuvel hij wou gewoon het makkelijke en snelle hebben. daarna ook nog een borst leeg gedronken dus die zit bulkkie vol haha

eens zien hoe de warme hap gaat en de laatste 2 bv met de hoop dat hij door gaat slapen

Terug
Bovenaan