voedingschema

Mijn kleine man is 19 weken. T is een klein mannetje, maar ongelooflijk wijs (kijkt eten uit je mond...)
Wij geven 5x flesvoeding 6-10-14-18-22 uur waarvan die van 6 een 22 uur 180+6 en de rest 150+5.
Daarnaast zijn we vorige week begonnen met hapjes. na zijn 18 uur fles geven we hem +/- 50cc gepureerde groente of fruit (3 dagen hetzelfde).
Wij kiezen ervoor dit niet tussendoor te doen maar direct na zijn 18 uur fles omdat hij zijn fles niet altijd leeg drinkt en zijn hapjes erg smakelijk.
Wij zijn de hapjes gaan geven omdat hij er erg aan toe leek en blijkt te zijn.
succes ermee!
 
Ons kereltje is bijna 5 maand.
Hij heeft 4 voedingen op een dag.
Rond half 8 de eerste voeding, deze krijgt hij met rijstebloem. Rond half 10 een fruithapje. Tussen 12 en 13 weer een fles. Rond 16uur een groentehapje (nu met aardappel er doorheen). Dan tegen 17uur de fles weer en om 21.30u de laatste fles met bambix 6 granen.
De flesjes zijn steeds 200cc (water en voeding samen) en hij drinkt praktisch alles op.

Succes!
 
Bedankt voor jullie reactie, wij geven nu een week het fruithapje, wanneer zijn jullie begonnen met groente?
Ons ritme is nu:
ong 7.00 fles
rond 9.30 fruit
rond 11.00 fles
rond 15.00 fles
rond 19.00 fles met rijstebloem
tussen door krijgt ze diksap. Ze heeft flessen van 180 water + 6 scheppen. Maar bij de eerste fles wil ik ook rijstebloem doen, wat is het verschil met bambix 6 granen?
 
Ons meisje is nu 20 weken. Wij zijn vanaf 16 weken af en toe fruit gaan geven. Sinds 1,5 week dagelijks en ook groente (op advies CB).
Ons schema is als volgt:
07.30 fles
10.30 fruit
12.00 fles
16.00 fles
18.30 groente
19.30 fles

Alle flessen zijn 180 + 6 scheppen. We gaan deze week rijstebloem in de eerste en laatste fles doen. 's Morgens heeft ze echt meer honger merken we. Ik heb geen idee wat het verschil is. Zou dat 6 granen niet zwaarder verteerbaar zijn?
 
Terug
Bovenaan