Voedingsdoek miniiyou

Hallo allemaal,

Heeft er hier iemand ervaring met de voedingsdoek van Miniiyou? Ik wil deze gaan aanschaffen en ik vraag me af ofdat de bovenste rand genoeg verstevigd is zodat hij mooi open staat zodat je je kindje goed kunt zien. Ben benieuwd! Ook ervaring met andere doeken zijn welkom!

Ik heb een hydrofiel doek met bamboo (iets zachter dan 100% katoen) van 120x120, daar leg ik een knoop in, zodat ik hem om mijn nek kan hangen en die hang ik om bij voedingen op terras etc. Werkt top, door gat kan ik naar beneden kijken, maar bij kou/wind vouw ik hem dicht. Geen dure doek voor nodig en past heel makkelijk in tas/wagen/rugzak.

Ik doe het net als Galileo ☺️ ik zou dat eerst proberen als ik jou was, ik heb drie van die grote doeken en vind ze ideaal! Ik gebruik ze ook als hydrofiele doek voor in de wieg, inbakerdoek, handdoek na badje. Dus mocht je het toch niks vinden dan heb je zo die speciale besteld en is het geen weggegooid geld dat je die grote doeken hebt gekocht. (Volgens mij hebben ze die ook gewoon bij de action)

Terug
Bovenaan