Voedingskussen Advies

Hallo dames

Voedingskussen, zoveel verschillende soorten en maten. Ik ben opzoek naar een goed gevulde Voedingskussen lekker stevig en wat niet snel ingevallen kussen is.

Hebben jullie er een? Zoja welke?

Ik had die van prenatal huismerk, maar heb hem nauwelijks gebruikt, ook met borstvoeding geven. Ik vond het teveel gedoe. Maar verder was het een prima ding!

Tijdens mijn zwangerschap heb ik het Doomo kussen gehaald. Lekker groot en te gebruiken als nestje als de kleine er is. Ik gebruik hem zelf nu nog wel eens als ik een beetje last van mijn rug heb. Even prijzig maar heel veel plezier van!

Ik heb hem een paar jaar geleden bij de Hema gehaald. Fijn stevig kussen. Ze hebben hem nog steeds

Ik heb die van de Hema en vind ik prima.
Gebruik hem nu ook elke nacht om mee te slapen. Voor alsnog is die nog steeds stevig en fijn en dat is denk ik al zeker 3wk. Heb ook niet het idee dat het gaat inzakken of iets dergelijks en gewoon goed in vorm blijft.

Ik heb ook die van de Hema. Prima stevig kussen. En gebruik hem nu een half jaar om te voeden en nog helemaal goed! Maar als ik ooit een nieuwe zou kopen zou ik een grotere en dikkere kiezen.

Terug
Bovenaan